by the lake

W dzisiejszym wpisie prezentuję Wam kolejny codzienny, zwyczajny zestaw. Jest on idealny na pogodę w kratkę, którą ciężko przewidzieć. Osobiście bardzo lubię takie połączenia typu lekka, zwiewna sukienka i ciężka, czarna ramoneska. Myślę, że to idealny ubiór na spacer. Niestety tygodniowy pobyt na Mazurach jest już za mną, a to oznacza koniec beztroskich spacerków w pobliżu jezior z przyjaciółką (mieszkającą 500 km ode mnie...). Teraz pozostaje mi czekać na najbliższą 'fajną datę', tj. 27 września. Muszę się pochwalić, że wybieram się na imprezę organizowaną przez Somersby - Party like a Lord. Kto też się tam pojawi? :-)

sukienka - tutaj
kurtka - tutaj
buty - h&m
torebka - F&F

P.S. Pamiętajcie, że do końca września na hasło "tiny" otrzymacie 15% rabat w sklepie Lubiebuty.pl!
W Salonie Urody Vanilla natomiast do każdego manicure hybrydowego oraz żelowego, parafina na dłonie gratis! Promocja ta trwa również do końca września.

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

24 komentarze:

  1. Ja też mam już za sobą mazurskie wakacje i szczerze mówiąc przydałby mi się jeszcze jeden tydzień, żeby wypocząć na dobre ;) Pięknie wyglądasz w takim odcieniu różu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladnie wygladasz, tak dziewczeco

    OdpowiedzUsuń
  3. w tej stylizacji wyglądasz bardzo uroczo :*

    OdpowiedzUsuń
  4. super zestaw, sukienka prześliczna:** bardzo ci pasuje:))

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw:)) a sukienka prześliczna:) pasuje ci te zestawienie:* Gratuluje pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka piękna i bardzo pasuje Ci ten kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie na szczęście lato wróciło pełną parą, dzisiaj mogłam hassać w szortach i t-shircie :) hehe
    Tą sukieneczkę masz fantastyczną, zarówno fason, jak i kolor bardzo przypadł mi do gustu :) Cudowna <3
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety pełnoletnia nie jestem ;) Sukienka przecudowna!

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ! Bardzo podoba mi się sposób w jaki go prowadzisz ! <3 <3 <3
    Będę wpadać!
    Pozdrawiam serdecznie Lunaraay :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ramoneski. Można je tak fajnie zestawiać.

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak połączenie zwiewnej sukienki i ramoneski doskonale się sprawdza w taką pogodę. A Ty jak zawsze wyglądasz prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz przepiękny kolor wlosów! :)

    http://ribbonandpaperbykaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega stylowo, super :))♥Po prostu ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia 1 wyglądasz pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam polaczenie fuksji i skóry <3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl