Gray waistcoat

Tegoroczna jesień posłusznie zawitała zgodnie z jej kalendarzowym rozpoczęciem. Niestety... Nie zdążyłam się na to nastawić psychicznie, a tu już szaro-buro. Sporo szarości jest też w poniższym zestawie. Jednak aby uniknąć równie szaro-burego nastroju, pozwoliłam sobie dziś na małe zakupy - zawartość mojej szafy jest bogatsza o dwa ciepłe swetry. No cóż, trzeba sobie jakoś radzić i nie dać się jesiennej chandrze :-). Najwyższa pora zrobić też zapas dobrej, smakowej herbaty, bo co jak co, ale smakuje ona najlepiej właśnie w tym okresie.

spodnie/jeans - tutaj
buty/shoes - Fashion Queen
bluzka/blouse - no name
kamizelka/waistcoat - New Yorker
torebka/bab - Manzana

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

26 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, zupełnie w moim guście :) Kamizelka jest cudowna <3 !!!
    Zastanawiam się ostatnio właśnie nad zakupem tejże torebki Manzana, widziałam ją już kiedyś na Twoim blogu właśnie, ale nie jestem przekonana czy bardziej uniwersalna będzie właśnie ona, czy kuferek-trapez (również z Manzany). hmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie masz racji. Istnieje i słowo 'gray' i 'grey' ;-)

      Usuń
    2. Człowiek się uczy całe życie ;)

      Usuń
  3. Wow niby szarości i ciemne kolory ale fajny ten zestaw:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  4. kamizelka jest genialna :))
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. swietna kamizelka musi byc cieplutka!!

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/09/colorful-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! To zdecydowanie zestaw w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny codzienny look, kamizeleczka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super,w moim guscie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie:),uwielbiam Twoją kamizelkę:D:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z Twoich zestawów, który najbardziej przypadł mi do gustu! :) Kamizelkę można kupić gdzieś w internecie (bo chyba New Yorker nie ma sklepu on-line...), czy kupiłaś w sklepie stacjonarnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Kamizelkę kupiłam w sklepie stacjonarnym.

      Usuń
  11. Świetny charakterny look, lubię to ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękną figurę :) Zdradzisz jaki rozmiar nosisz, ile masz wzrostu i ile ważysz :)? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, choć ja na pewno nie nazwałabym jej piękną :) mam 165cm wzrostu, ważę 53kg i noszę w 80% rozmiar S (czasem M, bywa i XS) :)

      Usuń
  13. spodnie i buty skradły moje serce :) Kochana z wielką chęcią obserwuję i zapraszam do siebie wpadnij choć na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl