Pink sweater

Co mam dziś dla Was? Kolejny codzienny, bardzo wygodny zestaw. Ciężko mi samej stwierdzić, który element gra w nim 'główną rolę'. Ciekawe bojówki, słodki sweter czy panterkowe sneakersy. Wiem tylko, że bardzo się polubiłam z tymi wszystkimi trzema elementami. Myślę, że drapieżny charakter spodni i butów został tu fajnie przełamany słodyczą swetra. A Wy jak sądzicie? Ja zbieram się do wyjścia - dziś będę modelką na egzaminie z profesjonalnego makijażu mojej kosmetyczki z Salonu Urody Vanilla. Jest świetnie przygotowana, więc ten egzamin to tylko formalność. Zapraszam Was wobec tego serdecznie na przepiękne makijaże do wyżej wspomnianego salonu. :-)

sweter - tutaj
buty - Fancy Shoes
spodnie - JONA

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

21 komentarzy:

  1. nigdy chyba nie przekonają mnie tego typu buty:) ale sweterek jest bardzo ładny, super pasuje do Ciebie:) pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy element tego zestawu bym wzięła! :)) Świetnie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz cudownie <3 sweterek ma rewelacyjny kolor ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny sweterek! :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz, zestaw idealny na panującą teraz pogodę. Sweterek ma cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale wyglądasz, świetne spodnie ;*
    Zapraszam też do mnie na nowe posty ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny sweterek! ;) cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor swetra to jednak nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw, wszystko do siebie świetnie pasuje :)
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. sweter extra!

    _______________
    a u mnie?
    must have sezonu w modzie

    OdpowiedzUsuń
  11. super stylowka;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest przepiekny;-) ąwietnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Look bardzo stylowy i z charakterem - pięknie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny sweter, a kolor obłędny!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl