Salon Urody Vanilla + konkurs


Wpis ten jest w szczególności dla osób z Wrocławia i okolic (ale i dla wszystkich zainteresowanych). Chciałabym Wam przybliżyć bardzo fajne miejsce, tj. Salon Urody Vanilla. Trafiłam tam jakiś czas temu zupełnie przypadkowo. Na włosach miałam już bardzo spory odrost, szukałam więc jakiegoś wrocławskiego salonu, w którym się go pozbędę, nie nabawię się "żółtka", o które na blondzie łatwo i wyjdę ogólnie zadowolona. Zależało mi też na tym, aby nie przepłacić i nie zostawić u fryzjera całej zawartości portfela. Podczas krótkiego dialogu, pani Beatka w Vanilli od razu wzbudziła moje zaufanie, jej odpowiedź na pytanie o cenę bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, więc od razu umówiłam się na wizytę. Z efektu byłam i jestem bardzo zadowolona, polecam Wam dlatego usługi fryzjerskie w tym salonie. Przekonają Was one o tym, że nie zawsze trzeba wydać majątek, aby być zadowolonym z tego typu usług. 
Dla zainteresowanych: fryzjerka pracuje tam na kosmetykach Artego, Montibello, Revlon. 

Oferowane usługi to:
-strzyżenie damskie i męskie, 
-koloryzacja,
-pasemka 
-upięcia i fryzury okolicznościowe (m.in. piękne loki najnowszą lokownicą TWISTER No 305 Premium).

Tamta moja wizyta była moją pierwszą, ale nie ostatnią w tym miejscu. Następnie wybrałam się tam na przedłużanie paznokci metodą żelową. Ponownie wyszłam bardzo zadowolona - z kobiecymi, czerwonymi paznokciami, na które od dawna miałam ochotę. 

Kilka dni temu natomiast wyszłam stamtąd z firaneczkami na oczach. Nie są to typowo sztuczne firany, a ładne, delikatne rzęski z norek. Oto efekt:

Wspomnę jeszcze, że jeżeli potrzebujecie profesjonalnego mejkapu na jakąś ważną okazję - idźcie właśnie do tego salonu. Oto co raz powstało na mojej twarzy:


Na co jeszcze warto się wybrać do Vanilli?
Na pewno na któryś z poniższych zabiegów, których wykonywanie wskazane jest szczególnie własnie teraz - po lecie:
-zamykanie naczynek laserem niemieckiej firmy ASCLEPION (nie IPL!)
-mikrodermabrazję
-mezoterapię mikroigłową
-kwasy (wszystko na kosmetykach Dermiki)

Osobiście bardzo polecam też wybranie się tam na

Ja na pewno zostanę w tym miejscu na dłużej. :-)

Na koniec mam dla Was niespodziankę, przygotowaną wspólnie z tym salonem. 
KONKURS! :)
Do wygrania są nie tylko zabiegi, ale i nagrody rzeczowe, np.:
-zabiegi manicure i pedicure
-zabiegi na twarz, szyję i dekolt na kosmetykach Dermiki
-przedłużanie rzęs metodą 1:1 (norka)
-kosmetyki do domowej pielęgnacji twarzy Dermika (m.in. najnowszy krem z peptydem botulinowym "Neobotulina")
-kosmetyki Peggy Sage do dłoni
-odżywka do rzęs Revitalash

2 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz

    __________
    a u mnie?
    MacDonald Chips w stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wybieram się jutro do kosmetyczki na przedłużanie rzęs ;)
    Lokami z Twojego zdjęcia zachwycałam się już kiedyś, ale nadal uważam, że prezentują się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl