Slip on

Wszyscy dobrze wiemy, że moda lubi wracać, a przykład slip on'ów zdecydowanie to potwierdzam. Pamiętam moje tego typu trampki, które miałam siedem lat temu. Lubiłam w nich śmigać do szkoły (ah, czasy gimnazjum... :)). Nie spodziewałam się jednak, że wrócą tak szybko. Tym razem królują a'la wężowy wzory i zwierzęce printy. Moje są w kolorze cielistym i dzięki temu pasują prawie do wszystkiego. Myślę jednak, że skuszę się na jeszcze jakiś jeden egzemplarz. A może dwa... (butoholiczka) :)

buty - Mosko
spodnie - Jona
marynarka - tutaj
top - Stradivarius
torebka - no name



20 komentarzy:

  1. Śliczne sliponki! Bombowo wyglądasz butoholiczko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz czadowo :) Zazdroszczę opalenizny!
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. totalnie w moim stylu :) szkoda tylko, że w sklepie już nie ma tych spodenek w moim rozmiarze :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz jak zawsze fantastycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. buciki są cudowne!
    wyglądasz wspaniale :*

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie ;)
    Slip-ony są cudne i kolor szminki- boski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz nieziemsko ;) boska marynarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra stylizacja! Wspaniale kolorystyka komponuję się z Twoją karnacją

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość bardzo mi sie podoba - wszystko świetnie się ze sobą komponuje. świetne slip onki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie!! Wszystko Ci ukradnę:)
    (no prawie:P)

    OdpowiedzUsuń
  12. extra stylizacja, szczególnie podoba mi się twoja marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. extra stylizacja, szczególnie podoba mi sie twoja marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałą stylizację nam przedstawiłas brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj tak, ja tez w takich bucikach smigalam w podstawowce :D zestaw genialny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda rewelacyjnie >! 3xTak :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl