Śniardwy

Dziś mam dla Was dość spontaniczny zestaw, bo nie planowałam tego dnia robić zdjęć. Wybrałam się z jedną z najbliższych mi osób - Igą (u której spędzam obecnie tydzień) nad Śniardwy. Piękne miejsce, bardzo spokojne, ale przy tym naprawdę urokliwe. Można tam siedzieć i siedzieć, rozkoszować się ciszą i widokami, a czas płynie wówczas jakby inaczej. Dobrze jest tak raz na jakiś czas się odstresować blisko natury, w towarzystwie przyjaciółki. Tego dnia wybrałam nowe, oliwkowe bojówki (uwielbiam je!!) i cudowne botki (no cóż, je też uwielbiam:)). Te dwie rzeczy z pewnością będą baardzo często przeze mnie wybierane podczas nadchodzącej jesieni.

P.S. Podobają Wam się moje buty? A może inne z asortymentu Lubiebuty.pl? Mam dla Was rabat do tego sklepu! Na hasło "tiny" zapłacicie 15% mniej. :) Promocja ważna do końca września.

botki - Lubiebuty.pl
spodnie - JONA
bluzka - Stradivarius
marynarka - Lovelywholesale
torebka - F&F

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.



Chodźcie na mojego Instagrama! KLIK

30 komentarzy:

  1. świetne botki,w ogóle całość prezentuje się bardzo fajnie i w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boski zestaw :) połączenie tych spodni z butami jest dla mnie genialne <3
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie najlepszy zestaw w ostatnim czasie ! spodnie są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. No powiem Ci, że na allegro to te spodnie nie wyglądają fajnie. Na Tobie za to wręcz przeciwnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne spodnie i torebeczka! Uwielbiam takie połączenia, wyglądasz ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia no i Ty cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie spodnie :) bardzo ładnie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look :)
    www.blog017.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz, no i ten widok za Tobą-wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty to totalny must have jesieni <3
    no i klimat zdjęć jest super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zestaw kochana!
    A botki są rewelacyjne :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne zdjęcia i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne fotki, niesamowicie klimatyczne, spodnie mi się bardzo, ale to bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne butki i spodnie:D:D <3gwiazda:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  16. super zestaw :)
    torebka w panterkę mega :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Botki ,spodnie a torebka też bardzo mi się spodobały ;)Dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz, a buty wygodne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo :) Podeszwa i obcas nie są bardzo twarde, a takie jakby 'gumowate' i świetnie się w nich chodzi. Wysokości w ogóle nie czuć.

      Usuń
  19. Świetne zdjecia i te buty! <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Każda Twoja stylizacja wygląda na taką świeżą i niewymuszoną. Super!

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że kupię te buty :) Są świetne i skoro mówisz,że są naprawdę wygodne to dam radę w nich chodzić :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pytanie odnośnie tych butów. Poluję na identyczne London Calling z Deezee.pl, ale widzę, że te są identyczne i znacznie tańsze.
    Myślisz, że bardzo się różnią? Mam dylemat które wziąć.. O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że niczym się nie różnią :) to pewnie nawet ten sam producent. Po prostu deezee może sobie pozwolić na większą marżę, bo ma już wyrobioną markę. Dlatego warto kupować w tych mniejszych, mniej znanych jeszcze sklepach :)

      Usuń
  23. Dzięki za odpowiedź. Chyba się na nie skuszę :)
    P.s. od niedawna śledzę Twój blog na FB, a dziś dodałam do obserwowanych na moim nowym blogu.
    Masz świetny styl, podoba mi się bardzo, że przy każdej stylizacji pokazujesz, gdzie można kupić daną rzecz i że często nie są to rzeczy za jakąś wygórowaną kwotę. Będę obserwowała dalej, pozdrawiam gorąco:)
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  24. A czy Twoje buty są szyte? I czy mają w środku ocieplenie? Chyba też się skuszę na nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,są szyte:) Nie ma ocieplenia w środku.

      Usuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl