White asymmetric dress

Na taką sukienkę polowałam od dawna. Wiedziałam, że musi być asymetryczna i rozkloszowana od samej góry. Nie wiem co takiego ma w sobie ten model, bo kiedyś był chyba uważany za ciążowy, ale mnie zachwycił. Sukienka ta wygląda świetnie do gołych nóg, ale i w bardziej jesienno-zimowej odsłonie, czyli do rajstop. Jest świetna jakościowo, materiał jest taki... konkretny. Ci, którzy obserwują mnie na Instagramie wiedzą na pewno, że sukienkę tę wybrałam na sobotnią imprezę u Lorda Somersby. Tam niestety przez cały wieczór towarzyszyła mi jeszcze kurtka, a z czasem zmieniłam buty na płaskie, bo te niestety do najwygodniejszych nie należą, mimo stabilnego obcasa.
Mam dla Was przy okazji dobrą wiadomość - już na dniach na moim fanpage'u wystartuje konkurs ze sklepem WASSYL (z którego pochodzi ta sukienka). Do wygrania będzie dowolnie wybrana rzecz ze strony www.wassyl.pl. :-)

sukienka - tutaj
buty - Centro
torebka - F&F
naszyjnik - allegro

O moje włosy, rzęsy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

18 komentarzy:

  1. podoba mi się połączenie czarnych rajstop i szpilek :) mega wydłuża nogi :3
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie, a sama lubię taki krój sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, sukieneczka jest bardzo fajna:)

    Oj ja cos o tym wiem, gdy buty są niezbyt wygodne, mam tak z większością;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka z naszyjnikiem swietnie sie komponuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, z resztą jak każda :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/09/sia-marzen.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest piękna, teraz i ja o takiej marze :)
    Twoja stylizacja jest świetna, elegancka i z klasą. Jak dla mnie CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, cudna ta sukienka *_*
    Całość wygląda super !

    OdpowiedzUsuń
  8. mimo, że nie przepadam za asymetrycznymi sukienkami, ten zestaw wpadł mi w oko i skradł moje serce :D kobieco z klasą i minimalistycznie, a przy tym świeżo ;) buziaki :**

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie - strój, makijaż, fryzura, dodatki wszystko harmonijnie współgra. Jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl