white skirt

Dziś prezentuję Wam bardzo wyrazisty zestaw, taki trochę z pazurem. Uwielbiam łączenie spódnic/sukienek z botkami. Może nie jest ono dla mnie stworzone, ale... co z tego. :) Najlepiej nadaje się ono na taką przejściową pogodę, jaką ostatnio mamy, w dodatku wygląda bardzo stylowo. Ja zdecydowałam się na trzy kolory: biel, czerń i bordo (a w zasadzie to taki bardziej buraczkowy). Te piękne botki i koszula (z tyłu ma ciekawe rozcięcie, zerknijcie: klik) to nowe nabytki z myślą o nadchodzącej jesieni.

koszula/shirt - tutaj
buty/shoes - Merg.pl
kurtka/jacket - tutaj
spódnica/skirt - no name

O moje włosy dba Salon Urody Vanilla.

15 komentarzy:

  1. ten gif jest przecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja.
    A w włosach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się przełamanie dziewczęcej i subtelnej spódniczki rockową ramonką :D
    wyszło zadziorrrrnie i z charrakterem :) Uwielbiam takie mocne zestawy :)
    Super kochana wyglądasz :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne połączenie!
    Nie mogę się napatrzeć! :)

    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja i boski kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica i ta koszula - idealne połączenie !! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kompozycja i styl a kurtka cudna jak i cała stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz:) zimą będę wracała do Twoich postów letnich i bde upajała sie opalenizną;p

    poozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja kocham te Twoje zabawy moda, jestes do tego stworzona! Bardzo mi sie ta spudnica podoba ale.. nie na moja talie i nogi :-I a kurteczke juz zamowilam ;-) jest boska! Wysle foto jak przyjdzie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobasz w tym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl