workery

Workery z dzisiejszego zestawu wpadły mi w oko od razu, jak tylko je zobaczyłam. To było natychmiastowe zauroczenie, które wciąż trwa. Są idealne i o dziwo ten model bardziej spodobał mi się w wersji beżowej, choć na ogół wolę czerń (a w tym kolorze też są dostępne). W dzisiejszym wpisie przedstawiam Wam je w 'jasnej' otoczce (m.in. z ukochanym, uniwersalnym topem), ale świetnie wyglądają też do czarnych spodni (przetestowane!). Dajcie znać jak Wam się podoba poniższy zestaw!
Miłego weekendu. :-)

workery - Czasnabuty
top - tutaj
torebka - i-torebki
spódnica - no name
kurtka - no name

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

22 komentarze:

  1. Baaardzo mi się podobają te buty! Ja planuję sobie zakupić czarne, skórkowe, na małym obcasie workery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczny uśmiech :) zawsze jak myślę workery to przychodzą mi na myśl czarne, ciężkie buty, a tu zaskoczenie. jeszcze takich nie spotkałam, ale podoba mi się jak to połączyłaś i również to, że wyglądają one na porządne buty. :)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty! Choć najbardziej tutaj spodobała mi się torba :)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/09/red-loom-bands.html

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne buty! <3 szukam podobnych :D wyglądasz niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz cudnie, jak zawsze, botki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycasz kochana;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, jesiennie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką workerów, ale reszta jest świetna :))

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurteczka i buty są genialne !:)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. idealne połączenie, bardzo podobają mi się dodatki i sama chętnie sama bym wszystko założyła :) ps. pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, bardzo podoba mi się twoja sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz olśniewająco *.*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/09/to-az-miesiac.html

    OdpowiedzUsuń
  13. stylizacja na plus;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl