Zajrzyjcie do mojej szafy... #vintedowagarderoba

Tym razem nie mam  dla Was nowego zestawu. Przygotowałam natomiast bardziej prywatny post, zobaczycie w nim mianowicie dokładnie moją garderobę. Skąd ten pomysł? Do akcji #vintedowagarderoba zostałam zaproszona przez portal Vinted. Trwa tam zresztą obecnie konkurs, w którym trzeba pokazać swoją szafę i zdradzić, jakie macie tricki na jej organizację. Do wygrania bony na zakupy w Vinted o wartości nawet 200zł. Zapraszam Was do wzięcia udziału, spróbujcie swojego szczęścia. :)

Wracając do mojej szafy... napiszę Wam kilka zasad, którymi ja się kieruję przy porządkowaniu swoich rzeczy no i oczywiście pokażę Wam jak to wszystko u mnie wygląda. :)
-Preferuję ubrania wiszące na wieszakach, dlatego to w tej części szafy znajduje się najwięcej ubrań (niestety moja szafa jest tak skonstruowana, że nie da się pokazać całej tej części na zdjęciu na raz). Ubrania są tam powieszone kategoriami. Zaczynając od prawej: sukienki (najpierw na ramiączkach, następnie z krótkim rękawem, na końcu z długim), żakiety/narzutki, bluzki, koszule, spódnice (tylko te, które muszą wisieć).
-Nie układam ubrań kolorystycznie. Wiem, że dużo osób tak robi, u mnie natomiast zupełnie się to nie sprawdza. Dlaczego? Bo kiedy wieszam obok siebie np. 10 białych rzeczy, zlewają mi się one w jedno i nie widzę dobrze każdej z nich, kiedy patrzę i myślę "co ubrać", a to sprawia, że o połowie zapominam. Preferuję kolorystyczny misz masz, bo wtedy lepiej widzę każdy ciuszek.
-Na półkach również układam rzeczy kategoriami (misz masz kolorystyczny tutaj też jest obowiązkowy:)). Zaczynając od górnej półki: najpierw są bluzki, niżej bluzy i swetry, pod nimi również jest półka ze swetrami, następnie pozostawiona resztka letnich spódnic/spodenek i na samym dole są spodnie.
-Dzięki temu, że moja szafa jest bardzo głęboka, to np. za swetrami i bluzkami są poukładane typowo letnie ubrania, które już tam niestety umieściłam, bo pogoda nie rozpieszcza.
-Bielizna znajduje się w szufladach. Lubię kiedy jest ładnie poukładana. Postanowiłam pokazać Wam tylko szufladę z biustonoszami, zostawiając sobie trochę prywatności. :)
-Buty trzymam na regale w pokoju. Dzięki temu, że są one stale 'na widoku', ja mogę cieszyć oczy (:P), a dodatkowo jest to mobilizacja, aby zawsze utrzymywać tam porządek i ubrudzone buty myć od razu po powrocie do domu (przed postawieniem ich na półkę), a nie dopiero przez następnym wyjściem. Z racji, że nie wszystkie buty mieszczą się na tych półkach, to większość płaskich (ale nie tylko) trzymam w kartonowym pudle.
-Drugie kartonowe pudło służy mi na te mniejsze torebki. Te większe wiszą na 'ramionach' wieszaka z okryciami wierzchnimi.
-Biżuterię trzymam w dwóch, specjalnie do tego przeznaczonych pudełkach. Tam jest ona też oczywiście posortowana. W szarym są wszystkie naszyjniki i kilka dużych bransoletek, natomiast w czerwonym w górnych przegródkach są kolczyki i pierścionki, a w dolnych szufladkach są bransoletki i akcesoria do włosów.
-Staram się też na bieżąco pozbywać rzeczy, które nie przydadzą mi się już/wiem, że nie będę ich nosić. Robię to głównie na portalu Vinted. Dzięki temu moja szafa zawiera tylko te rzeczy, które naprawdę lubię i które są mi potrzebne.

Na razie wygląda to u mnie właśnie tak. Liczę oczywiście, że kiedyś będę miała swoją piękną, wielką garderobę - wtedy na pewno będzie to się prezentowało znacznie lepiej. ("Liczę" to chyba nieodpowiednie słowo...to nawet takie moje małe marzenie:)).
No, ciekawe kto dotarł do końca... :)
Pora na zdjęcia:



A na koniec jeszcze taki mały bonus: "królowa w swoim królestwie" :D

29 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś takie duże pudełka i wieszak na okrycia wierzchnie :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te duże pudełka są z Castoramy, a wieszak dostałam w prezencie już jakieś 4 lata temu. :)

      Usuń
  2. Świetnie zorganizowana szafa :)
    Super kolorowo bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam całość z przyjemnością :) Fajnie masz wszystko przemyślane. Wiadomo każdemu sprawdza się co innego, ale też nie układam ubrań kolorami. Ale mam fazę na to, że wszystkie wieszaki muszę mieć identyczne. Myślałam, że ja mam sporo ubrań... ten post uświadomił mi jak bardzo się myliłam :) W porównaniu do Ciebie, uboga moja garderoba! Super!

    Buziaki,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o jednakowych wieszakach! Ale przy takiej ilości, jaką musiałabym kupić... no trochę by to wyniosło, dlatego to mój cel na przyszłość :) Uboga czy nie - ważne że zawartość cudowna, a u Ciebie tak z całą pewnością jest :)

      Usuń
  4. piękna garderoba , wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będziesz robić jakąś wyprzedaż z swojej szafy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bieżąco sprzedaję rzeczy na Vinted, więc nie wiem czy będę organizować coś takiego na blogu, jak niektóre blogerki. :)

      Usuń
  6. Wspaniale, chyba też muszę zrobić porządki w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Półka na buty genialnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolinko ile Ty masz ciuchów,a butów! wow

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna półka na buty! Bardzo fajna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow! ale masz dużo ubrań... niesamowite - muszę przyznać, że pomysł półeczek na buty jest genialny, ja zawsze zapominam, że mam jakieś buty, bo wszystko jedno na drugim stoi w pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak kolorowo :) i wszystko świetnie poukładane :))
    pozdrawiam serdecznie ;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy znasz tę oanią, ale według mnie jesteście strasznie do siebie podobne. Obydwie takie śliczne. :) http://www.aysstyle.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znałam jej wcześniej, ale zajrzałam. Szczerze mówiąc nie widzę podobieństwa, jeżeli chodzi o twarz, ale mamy podobne włosy - krótkie, blond :) Dziękuję.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Dotarlam do koncaaa!!:) super naprawde :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne kolory sweterków <3 świetna organizacja!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko jest świetnie poukładane! Też mnie urzekły zdjęcia sweterków w odcieniach beżu, szarości itp. :) Widziałam ten konkurs na Vinted a teraz jestem jeszcze bardziej zachęcona do wzięcia udziału!


    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! cudowna garderoba, zazdroszczę :))

    http://suzzue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wooow, aż nie wiem co napisać, garderoba/ szafa genialna, wszystko świetnie poukładane- uwielbiam to :) Rewelacyjne przechowywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny system przechowywania:) duuuuuuużo ubrań a taki porządek! Pod jaką nazwą sprzedaje Pani na vinted.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pod ostatnim myślnikiem, na końcu drugiego zdania jest słowo "Vinted". Proszę w nie kliknąć :)

      Usuń
  19. Przepraszam, czy mogę u Ciebie zamieszkać? Cudownie to wszystko wygląda! U mnie niestety nie mam tyle miejsca, żeby tak zaszaleć, a dodatkowo mam tylko dwie malutkie szafy :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Może jestem dziwna, ale za butami na półkach nie przepadam... Za to uwielbiam akcje, które motywują do ogarnięcia swojej garderoby. Twoja przyjemnie wygląda przez dokładną segregację poszczególnych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile rzeczy! Piękna, zorganizowana szafa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jejku ile ubrań ! nie zmieściłyby się nawet w moim pokoju !

    OdpowiedzUsuń
  23. Półki z butami są super:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl