100% casual

Byłam przekonana, że nie uda mi się dodać dziś nowego wpisu, ale jednak się myliłam. Tym razem wybrałam zestaw bardzo zwyczajny, prosty, komfortowy, ale i ciepły. To idealna propozycja np. na spacer. Sweter, który mam na sobie to mój pierwszy golf. Ogólnie rzecz biorąc nie cierpię golfów - źle się w nich czuję i kompletnie mi się nie podobają, ten jednak o dziwo przypadł mi do gustu. Pewnie w dużej mierze dlatego, że nie jest on typowo przylegający do szyi, a jest to bardziej coś w stylu swetra i komina w jednym. W dodatku jest na tyle długi, że niewysokie osoby swobodnie mogą go nosić do rajstop, jako tuniko-sukienkę. Myślę, że w tej wersji również świetnie by wyglądał do tych świetnych workerów z poniższych zdjęć. :-)
P.S. Tylko do końca dzisiejszego dnia można się zgłosić TUTAJ, aby wygrać dowolnie wybrane buty od Labotti.pl, do soboty można wziąć udział w TYM konkursie i zawalczyć o 100$ do wykorzystania na stronie Sheinside.com, natomiast TUTAJ możecie zawalczyć o dowolną rzecz od Goodlookin.pl (do 4.11 włącznie).

płaszcz/coat - tutaj
botki/boots - Czasnabuty
sweter/sweater - Forever Pink (klik)
spodnie/pants - Forever Pink (klik)
zegarek/watch - Sajbazar

O moje włosy, rzęsy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.


20 komentarzy:

  1. Też nie cierpię golfów, ale ten Twój mi się bardzo podoba! Cała stylizacja jak na plus!
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie. Zwyczajnie niezwyczajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz:) świetna kurtka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej! Ty zawsze jesteś perfekcyjna:) Pięknie wyglądasz, tego typu golf zdecydowanie do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale mamy podobny gust ;) zastanawiałam się nad tymi spodniami ale ostatecznie wybrałam inne.
    Polecasz płaszcz ?:) ciągle się nad nim zastanawiam tylko to futerka jakoś do mnie nie przemawia ;)

    świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Co do futerka - ono jest odpinane :) kilka postów wstecz dodałam zestaw z tym płaszczykiem bez futerka, obczaj sobie :-)

      Usuń
  6. Ja również nie cierpię tych przylegających do szyi golfów :D Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna kurtka , uwielbiam wszelkiego rodzaju futerka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, a w konkursie oczywiście biorę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie wyglądasz, torebeczkę masz wspaniałą !

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszczyk masz ekstra!
    co do golfów to ja je uwielbiam,szczególnie jak się zimno już robi, wolę je wtedy założyć niż szalik czy chustkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękności!! Zestaw idealny jak dla mnie!! Kocham szyk i elegancję ale córa coraz częściej mnie zmusza na zmianę ze szpilek i sukienki na styl 'luzniejszy' :) Przeslicznie Kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter jest bardzo ładny, ale nie ukrywam, że mnie urzekły buty!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie i ten golf (nie lubię golfów) bardzo przypadły mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl