blue coat

Dzisiejszy zestaw to kolejna bardzo codzienna propozycja. Bazę tworzą tu proste i klasyczne elementy - kremowa koszula, czarne spodnie i buty. Całość urozmaiciłam nowym, błękitnym płaszczem. Co o nim sądzicie? Moim zdaniem jest śliczny. Wygląda na dość cienki, ale od spodu ma wszytą podszewkę, wobec czego jest dość ciepły. Ucieszyłam się, kiedy otrzymałam paczkę i zobaczyłam, że zameczki są złote, bo na zdjęciach ze strony (klik) wydawały się  być srebrne. Dodatkowo 'dosłodziłam' ten zestaw różową torebką, choć zastanawiałam się początkowo nad wybraniem czarnej.

płaszcz/coat - tutaj
koszula/shirt - tutaj
buty/shoes - Bootsy.pl
naszyjnik/necklace - Katherine
spodnie/pants - no name

O moje włosy, rzęsy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.



22 komentarze:

  1. Kurczę, od dawna takiego płaszczyka szukam! *_* Rewelacyjna stylizacja, Kochana. Napatrzeć się nie mogę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, ten płaszczyk sama miałam zamawiać, ale wybrałam jednak kożuszek :) Botki też super, brakuje mi takich klasycznych w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płasz nadaje życia stylizacji :D
    Świetne kozaczki :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje? :)

    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz, płaszczyk jest cudowny. Kolor torebki i płaszcza jest genialny, uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny jest ten płaszcz *.* a razem z torebką tworzy idealną całość

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny płaszcz!
    wspaniale wyglądasz!
    podziwiam!

    pozdrawiam. ;*
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, klasycznie i wygodnie:) Uwielbiam czerń w zestawach z pastelami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak mi się podobają takie płaszczyki!!! genialny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjjj tak, ten płaszczyk to masz bajeczny kochana!!!!
    Uwielbiam pastele i bardzo się cieszę, że nie chowamy je na dno szafy, wraz ze zbliżającą się jesienią, tylko będziemy je nosić również o tej porze roku juuupii :)
    Fantastycznie wyglądasz kochana :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna stylizacja płaszczy boski wszystko idealne wręcz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny masz płaszczyk, podoba mi się krój i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny jest ten płaszcz. Wyglądasz super! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. płaszczyk jest rzeczywiście cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne masz paznokcie!
    Mam taki sam płaszczyk tyle, że czarny:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl