Long cardigan

Miniony weekend był przepiękny. Mam nadzieję, że to nie ostatni z tak ładną pogodą. Słońce tak przyjemnie grzało, że skusiłam się na wyjście bez kurtki czy płaszcza, wybierając gruby, długi i baardzo ciepły sweter. Zaryzykowałam trochę z butami, bo założyłam je ze świadomością, że trochę chodzenia przede mną, a one są dość wysokie... Na szczęście zdały ten egzamin! Są tak stabilne, że śmiało można w nich kroczyć z nie mniejszą swobodą niż w płaskich.

sweter/cardigan - choies
buty/shoes - Claudia's secret
spodnie/jeans - choies
szalik/scarf - F&F
torebka/bag - i-torebki
zegarek/watch - dot-shop
bluzka/blouse - no name

O moje włosy, rzęsy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

37 komentarzy:

  1. Dodatki masz bardzo ciekawe:) Sweter też wpadł mi w oko, on byłby też genialny do spódniczki i dłuuugich kozaków za kolano:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz kochana! Też mam te buty, są genialne! :)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous!

    You'll look in my blog with a new post: http://theroaronthecatwalk94.blogspot.it/2014/10/a-dip-and-back-if-and-true-that-the-fashion-gira.html#more let me know what you think, and if you want to follow me!

    Skip to visit me on FACEBOOK: https://www.facebook.com/pages/Catwalks-Roar-by-Deborah-Micucci/664630293606092?ref=hl and INSTAGRAM: http://instagram.com/micuccidebora I'll be happy to reciprocate visiting! A kiss :*

    OdpowiedzUsuń
  4. W szczególności spodobał mi się sweter i szalik ;)Piękne zdjęcia w jesiennej aurze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wszystko połączyłaś ;) sweterek cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, torebka wygląda niezwykle ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba takie połaczenie. Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz Kochana rewelacyjnie, wszystko mi się bardzo, bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodnie i te lakierkowane buty, mhmmm :) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne połączenie kolorów! W takich Cię lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne jeansy :D ciekawa ta torba, przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Perfekcyjnie! Powiązałaś ze sobą pełno motywów i faktur, które dla mnie byłyby w połączeniu razem nie do pomyślenia, ale wygląda to rewelacyjnie <3.

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcyjnie! Powiązałaś ze sobą pełno motywów i faktur, które dla mnie byłyby w połączeniu razem nie do pomyślenia, ale wygląda to rewelacyjnie <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz :) Śliczny zestaw :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham spodnie z dziurami, świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanawiam sie nad tym swetrem ;) Wspaniale wyglądasz ;**

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham tą twoją jesienną stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialnie wyglądasz, aż oczu nie można oderwać

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten sweter musze sobie zafundować bo tak pięknie Ci w nim a i szalik przeuroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gorgeous look! That scarf is absolutely amazing. xx

    TOPCOAT

    OdpowiedzUsuń
  21. OOo tak, ubiegły weekend był tak słoneczny i ciepły, że aż grzechem byłoby siedzieć w domu :)
    Świetny portki i kardigan :) Bardzo podobny jest w Greenpoincie :)
    Szalik i kolor paznokci świetnie ożywiają całość :)
    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz cuuudowną torbę! A buty sa genialne - dobrze, że wygodne!:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bosko! Szal, bluzka, buty, torebka wszystko pieknie wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniały kardigan:)
    z chęcią bym taki upolowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow dziewczyno wymiatasz ;) Świetny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszcz i szal świetnie się tu komponują! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. doskonały zestaw!
    jestem zakochana w kardiganie i butach!
    boski efekt!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl