pastel pink

Róż to bez wątpienia jeden z moich ulubionych kolorów. Ostatnimi czasy jednak szczególnie zauroczył mnie ten w wydaniu pastelowym. Do mojej szafy trafił właśnie lekki płaszczyk w tym kolorze. Świetnie nadaje się jako okrycie wierzchnie na taką październikową pogodę. Jego minimalistyczny i prosty fason skłonił mnie do zachowania całego zestawu w takiej formie. Zaszalałam tylko z gigantycznym naszyjnikiem, który uwielbiam, a dodatkowym urozmaiceniem tej klasyki są spodnie z zamkami. Mam nadzieję, że Wam się podoba, bo jest to zestaw bardzo w moim guście. :-)

spodnie/jeans - tutaj
płaszczyk/coat - tutaj
buty/shoes - Labotti
torebka/bag - iTorebki
zegarek/watch - Sajbazar
naszyjnik/necklace - allegro
bluzka/blouse - no name

O moje włosy, rzęsy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

24 komentarze:

  1. Świetny zestaw, uwielbiam takie proste w formie i kolorach! Długo szukałam takiego zegarka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprytne masz portki, myslalam ze to zwykle pekniecia a tu prosze niespodzianka!;) Jest slicznie i bardzo po Twojemu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis :) Naprawdę podoba mi się ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny płaszcz;))
    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk jest cudowny, ale reszta jakoś nie w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądasz, marynara jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie są rewelacyjne! :)
    Wyglądasz cudownie jak zawsze :)

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  8. całość genialna ! <3 wyglądasz powalająco :*

    OdpowiedzUsuń
  9. SWIETNY NASZYJNIK I ZAKIET MA CUDOWNY KOLOR!
    ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE DO WYGRANIA 20$ NA ZAKUP DOWOLNEJ RZECZY ZE SKLEPU OASAP
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/hello-halloveen.html

    OdpowiedzUsuń
  10. cudo :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/10/wyglad-czy-charakter.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne spodnie i cały outfit również ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę takie spodnie, ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie, torebka i buty cudne! Bardzo mi się podoba całość! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. namiary do sprzedawcy od naszyjnika mozna prosic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. płaszczyk jest cudowny <3

    ps. mamy te same buty :) świetny wybór!

    _________
    a u mnie?
    fashion w pastelach i bieli

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl