śmietankowy futrzak

Szczerze mówiąc, to miałam nie publikować tego zestawu. Zdjęcia zostały zrobione dla sklepu Lubiebuty.pl, ale właśnie przed chwilą przyszło mi na myśl, aby pokazać je Wam też tutaj. Po pierwsze możecie zobaczyć namiastkę zimowej kolekcji tego sklepu w postaci butów, które mam na sobie (uwielbiam je! jeśli chodzi o kozaki, to klasyka ponad wszystko), po drugie prezentuję też przy okazji mój bardzo spontaniczny, typowo codzienny zestaw stworzony na szybko. Mam nadzieję, że mimo, iż jest on dość przeciętny, to mimo wszystko przypadnie Wam do gustu.

kamizelka/vest - choies (klik)
torebka/bag - iTorebki
naszyjnik/necklace - Katherine
sweter/sweater - Tally Weijl
buty/shoes - Lubiebuty.pl
spódniczka/skirt - h&m

O moje włosy, rzęsy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

18 komentarzy:

  1. SWIETNY FUTRZAK <3 I NASZYJNIK BYM PRZYGARNELA :)
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE WYGRAJ JEDEN ZE SWETROW BEDZIE MI MILO JESLI WEZMIESZ UDZIAL
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle BOSKO! Genialna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, kamizela jest świetna, sweterek ma cudny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny jest, u mnie podobny;)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz:) no i futrzak uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny futrzak!

    zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjnie wszystko mi odpowiada ;)Wyglądasz niesamowicie <3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl