timberki

Różowe timberki dopiero co pojawiły się w sklepach, a już znalazły mnóstwo swoich zwolenniczek. Rozchodzą się jak świeże bułeczki. Mnie udało się je zdobyć w sklepie Fancy Shoes za 69 zł. Konkurencja oferuje je w wyższej cenie, dlatego uważajcie, aby nie przepłacić. Ja połączyłam je  z różowa bluzą ze sklepu Choies z kolekcji 'Halloween' i z cieplutkim płaszczykiem. Kolor szary dość mocno króluje w tym sezonie. Ja w szczególności uwielbiam własnie te jego melanżowe, niejednolite wydania.

buty/shoes - Fancy Shoes
płaszczyk/coat - tutaj
spodnie/pants - choies (klik)
bluza/sweatshirt - choies (klik)
zegarek/watch - Sajbazar
naszyjnik/necklace - Katherine

O moje włosy, rzęsy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

30 komentarzy:

  1. płaszczyk jest śliczny <3

    _____
    a u mnie?
    pasteLOVE fashion!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochalam sie w plaszczyku!<3 tylko jak go zamowic ? Nie wiem.. pomozszesz?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim musisz założyć konto na PayPal oraz na Sheinside :-) Później wrzuć na Sheinside produkt do koszyka, wpisz adres, zaznacz opcję przesyłki (darmową lub płatną) i wybierz opcję płatności przez Paypal. Zostaniesz wtedy przekierowana na PayPal, aby się zalogować, zobaczysz przeliczoną na złotówki kwotę do zapłaty i potwierdzisz zrobienie przelewu. To wszystko. :-) Ewentualnie wiem, że Styleev pośredniczy w robieniu zakupów na zagranicznych stronach za niewielką opłatą.

      Usuń
    2. Dziekujee Ci bardzo :). Jak tylko wroce do domu bede probowac :)) msle dam rade brzmi łatwo ;) . Dzieki jeszcze raz ! Nie dosc ze piekna, wspaniale ubrana to jeszcze uprzejmna :-)

      Usuń
  3. Różowe trapery, śliczne :) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra spodnie, od dłuższego czasu chce sobie takie zrobić ale czasu coś nie mam

    OdpowiedzUsuń
  5. Połączenie różu i szarości to strzał w 10! Zaopatrzyłam się w tym rku w Timberki ale panterkowe i jestem z nich niesamowicie zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. całość rewelacyjna, ale buty są mega!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne buty ! wszystko fajnie ze sobą gra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam szarość, a szczególnie wersję w melanżu. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paznokcie masz obłędne! ;)Wspaniale wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz fajne buty :) Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie czy te timberki pasowaly by fo granatowej parki? Jak myslisz? Bo nie wiem czy je kupic? Czy lepiej brazowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, będzie bardzo ładnie! Dużo lepiej niż z brązowymi :)

      Usuń
  12. Cudowne połączenie na jesień modnie i na sportowo <3
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  13. swietne buty
    a u mnie wygraj jeden z 3 sweterkow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne buty! <3 Świetnie połączyłaś wszystkie rzeczy, ciężkie buty z elegancką biżuterią, uwielbiamy taką zabawę modą :)
    Pozdrawiamy
    AIM STYLE

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful outfit and place :)

    http://www.littleblackcoconut.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie no, mąż mnie przeklnie, huk z tym! Możesz mi wysłać link do tych butów na fb? ;) Muszę je mieć!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdzie kupić te buciki nigdzie nie mogę ich znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl