tweed coat

Wiosna i lato to te pory roku, kiedy najchętniej ciągle nosiłabym szpilki w połączeniu z sukienkami, jesienią i zimą natomiast diametralnie się to zmienia. Mam ochotę na stabilne botki, spodnie i ciepłe okrycia wierzchnie. Stąd też dziś prezentuję Wam kolejny typowo codzienny, praktyczny i wygodny zestaw. Swetry, płaszcze i botki to właśnie to, co mogłabym teraz kupować bez limitu. Szkoda, że przeszkodą jest bezlitosny limit w moim portfelu... :-)

płaszcz/coat - tutaj
botki/boots - Bootsy.pl
naszyjnik/necklace - Katherine
sweter/sweater - Tally Weijl
spodnie/pants - Wassyl

O moje włosy, rzęsy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

20 komentarzy:

  1. Znów wyglądasz ciasteczkowo:) Masz rację jesienią też mam ochotę ubrać się w ciepłe i milutkie ciuszki, założyć wygodne buty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo kochana widzę, że mamy takie same ciuchy ;) chodzi mi o sweterek i płaszcz;)

    świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek - uwielbiam połączenie bieli z jasnymi kolorami : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Noooo, takie ciepluchne grube swetrzyska i płaszcze, niestety mega szarpią za portfel hehe
    Świetnie kochana wyglądasz, bardzo podoba mi się, że przemyciłaś do zestawu jesiennego, tyle pasteli <3
    FANTASTYCZNIE! :)
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. jedna z twoich najlepszych stylizacji :))
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się płaszcz podoba, świetny. Sesja oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci, że uwielbiam Twoje stylizacje. Są proste i przystosowane dla każdego, ale każda z nich jest bardzo dopracowana!

    OdpowiedzUsuń
  8. można wiedziec ile kosztował ten cudowny sweterek ? ?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. można wiedziec ile kosztował ten cudowny sweterek ? ?:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś taka piękna i masz naprawde świetnąfigurę! Stosujesz jakąś dietę, ćwiczenia? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, bardzo lubię takie kolory w stylizacjach :-) Masz gust :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja:) urzekł mnie sweterek, naszyjnik i ... kolor paznokci! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, świetny zestaw. Wlasnie poluje na ten plaszczyk i mam pytanie- jaki zazwyczaj rozmiar nosisz? czy rozmiarowka bardzo rozni sie od europejskiej? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl