Wszystkiego najlepszego kochanie!

Zdjęcia zostały zrobione już tydzień temu i początkowo zupełnie nie powiązałam tego faktu z tym, że lada moment urodziny Pana z poniższych zdjęć. Kiedy to sobie uświadomiłam, postanowiłam "przetrzymać" je jeszcze przez tydzień i podzielić się nimi z Wami właśnie dzisiaj. Musicie wiedzieć, że to ktoś mega ważny dla mnie. Mój ukochany, mój przyjaciel, mój fotograf, mój współlokator i wiele, wiele więcej... wszystko w jednej osobie, taki cudowny mix. Potrafi mnie pochwalić i docenić, ale potrafi i opieprzyć, kiedy przeginam. Żadna inna herbata z cytryną nie smakuje mi tak bardzo jak ta zrobiona przez niego, nie wspominając już o bardziej zaawansowanych kulinarnych poczynaniach. Niech już tak po prostu zostanie, a będzie cudownie.
Wszystkiego najlepszego, kochanie moje najdroższe! :-*
A Was zapraszam teraz na ogrooomną dawkę zdjęć. Wybaczcie, że sporo z nich jest kiepsko wykadrowanych i poucinanych, ale po drugiej stronie aparatu nie stał nikt, kto mógłby to skontrolować... Był tylko statyw i pilot, także przymknijcie na to oko. I dajcie koniecznie znać, które zdjęcie jest według Was najlepsze. Pomóżcie mi zdecydować, które będę oglądać na tapecie w telefonie... :-)

płaszcz/coat - tutaj
bluzka/top - tutaj
szalik/scarf - F&F
buty/shoes - Claudia's secret
zegarek/watch - dot-shop

O moje włosy, rzęsy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

40 komentarzy:

  1. Jejku, ile miłości! Razem tworzycie rewelacyjną parę i wizualnie, i pewnie w rzeczywistości jest tak samo. Sama wiem jak dobrze mieć kogoś takiego obok siebie :)

    Bardzo spodobało mi się zdjęcie: 1, 2, 5, 7, 9, 14, 15! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego wszystkiego zapomniałam o najważniejszym: wszystkiego najlepszego dla solenizanta! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny płaszczyk!

    ________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie! ładna z Was para! i ten płasczyk pasuje do Cb idelanie:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko zazdrościć!
    Oczywiście wszystkiego najlepszego! :)
    A na tapetę wybrałabym 3 zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. I na wszystkich wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku... Jaka Ty jesteś śliczna, jaki uśmiech, a jaki idealny profil i rysy twarzy! Ale zazdrooo! <3 a Twój mężczyzna stylem u fryzurą, bardzo przypomina mojego :) ale ja nie jestem aż tak śliczna jak Ty. Mega, mega zazdro <3 i oczywiście najlepsze życzenia dla mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyyle komplementów! Bardzo mi miło :-) Życzenia przekazałam i za nie również dziękuję, w jego imieniu :-) Buziak

      Usuń
  8. Widac,ze jest miedzy wami duzooo miłości;) pięknie się razem prezentujecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Wy jesteście fajniiii! :) Miło się ogląda te zdjęcia :) Wszystkiego najlepszego dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaj! ale się miło na Was patrzy :)
    cudna z Was para :)
    miłości! i żebyście zawsze byli tacy piękni hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 5 zdjęcie jest idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne zdjęcia , pieknie razem wygladacie - widac ze zakochani ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia są wspaniałe, wyglądasz rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia, uwielbiam takie wspólne :) Płaszczyk masz genialny :)

    Wszystkiego najlepszego dla Twojego Mężczyzny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie razem wyglądacie, aż kipi miłością!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie razem współgracie. Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego najlepszego i jeszcze więcej miłości i szczęścia♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna z was para :)) tylko szczęścia życzyć :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak Wy cudownie razem wyglądacie! Niczym z okładki jakiejś gazety ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna z Was para od razu widać ,że świetnie się na tej sesji bawiliście ;)Dużo szczęścia i miłości każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia :) Pięknie razem wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czarno białe zdjęcie jest najlepsze! super razem wyglądacie, zyczymy wszystkiego dobrego i duuuuuuuzo miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo takich kadrów, zdjęcia wyszły wam na prawdę rewelacyjnie! :) Niesamowicie razem wyglądacie, bije od was dużo szczęścia i radości. Miło się na was patrzy !:)
    Pozdrawiam :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. super z Was para, świetnie, że trafiłaś na kogoś kto jest nie tylko Twoim mężczyzną, ale też przyjacielem :))))))

    kate&bee
    kate&bee on bloglovin’
    kate&bee on fb

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie sie podoba 5, płaszczyk również, super:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. foty są super! świetnie razem wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana moja, zdjęcie, na którym siedzisz mu na plecach jest najlepsze! Nutka szaleństwa, choć z drugiej strony patrząc, to doszukuję się w tym zdjęciu wielkiego poświęcenia i oddania, skoro nie tylko Cię nosi na rękach ale również i na plecach ;) Romantyzm niezmierny, ma taka poważną minkę w chwili, gdy Ty jesteś tak uśmiechnięta, jakby chciał go strzec, by nikt Ci go z twarzy nie przepędził :) Piękna z Was para, cieszę się , że jesteś szczęśliwa :) i życzę Wam powodzenia. Najlepsze życzenia dla Ukochanego :) myślę, że życzył by sobie, abyś zawsze była taka radosna, jak na tym zdjęciu, czego mu z całego serca życzę. Trwajcie przy sobie i bądźcie szczęśliwi ! 101 lat <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ładnie to wszystko ujęłaś... :-) Kochana jesteś, dziękuje(my)!! :****

      Usuń
  28. Ah.. jak miło patrzeć na tyle miłości! Te czarno białe zdjęcie, moje ulubione!
    <3 BUZIAKI KOCHANA!

    OdpowiedzUsuń
  29. Długo czekałas na dostawe plaszczyka?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale iskrzy między Wami - ahh ta miłość
    ślicznie wyglądacie

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo pozytywne zdjęcia :) A te buty....rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem zachwycona zdjęciami <3

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl