Asymmetric blouse

Fanką bluz na pewno nie jestem i myślę, że widać to po moich zestawach. Bardzo rzadko je noszę i często nawet gdy jakaś wpadnie mi w oko i już chcę ją zamówić, uświadamiam sobie, że raczej i tak nie będę w niej chodzić i odpuszczam. Tym razem nie odpuściłam i dobrze zrobiłam. Ta wpisała się na tyle w mój gust, że w ostatnim tygodniu miałam ją na sobie dwa razy, a to naprawdę rzadkość. Jest tak prosta, a zarazem tak nowoczesna. Klasyczny dresowy kolor połączony z asymetrycznym krojem, wielkim kapturem z a'la kominem i milutkim misiem od środka to składniki, które okazały się być przepisem na moją ulubioną bluzę. Przedstawiam ją Wam poniżej w wersji ostrej, odważnej i z pazurem oraz w wersji codziennej, totalnie swobodnej i nieprzekombinowanej. Sama chyba nawet wolę w tym przypadku tę drugą opcję i na pewno niejednokrotnie będzie ona moja 'kołem ratunkowym', kiedy zabraknie pomysłu na odpowiedź na codzienną zagadkę 'co by tu ubrać'. :-)
P.S. Wstąpcie na mój fanpage (klik) - tam właśnie rozpoczął się świetny konkurs, w którym do wygrania bon o wartości 200zł do wykorzystania w sklepie http://kurtkiiplaszcze.pl/

bluza - tutaj (klik)
(tylko 44,99!:))
kurtka - tutaj (klik)

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

Wersja druga:


26 komentarzy:

  1. ta bluza jest cudowna <3

    ______________________
    kolejna porcja rzeczy do sprzedaży!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow, super post, jesteś śliczna, te włosy są cudowne, stylizacje super.

    http://monicabelle.blogspot.com/2014/11/black-coat-sheinside-orange-dress-2.html
    Zapraszam do klikania w linki Sheinside w tym poście, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebkę bym Ci chętnie zabrała! :) Rewelacyjnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza wygląda super! Naprawdę!!!:) Sama bym taką chciała!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie najbardziej podoba kolnierz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie stylizacje przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście świetna bluza i wyglądasz w niej rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super bluza :) stylizacja nr 2 bardziej mi się podoba :)

    fit-na-lato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. very cool outfit i love your sweatshirt

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wersje są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zestawy, sama nie wiem który fajniejszy :) Ta bluzka jest rewelacyjna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. To wycięcie bluzy z przodu nie bardzo mi się podoba. Ale góra fajna i całość fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny kaptur! Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  14. bluza fajnie wygląda z długimi spodniami, krótkie nie:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam twojego bloga, naprawdę :)
    świetne stylizacje

    Dodasz komentarz? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/11/szara-rzeczywistosc.html

    OdpowiedzUsuń
  17. oba zestawy świetne i ciekawe! :*

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl