black and white

Biel i czerń to kolory, które zawsze razem dobrze wyglądają. Dodając do tego jeszcze szarość, też mamy pewność, że to kolorystyczne trio nie może się nie udać. Wybrałam tym razem właśnie takie bezpieczne połączenie. Czarne, woskowane spodnie też dobrze by tu wyglądały, ale wybrałam białe, żeby trochę rozjaśnić i ożywić ten zestaw. Przekonałam się, że nie są one świetne tylko na wiosnę i lato. Mam nadzieję, że Was poniższy zestaw również do tego faktu przekonuje :-)
P.S. Jeśli wciąż nie macie ciepłej kurtki na jesień/zimę, koniecznie zajrzyjcie na stronę kurtkiiplaszcze.pl. Świetny asortyment, ja chyba skuszę się na jeszcze jakąś prócz tej, którą mam poniżej na sobie. 
P.S. Do 4 listopada TUTAJ możecie zawalczyć o dowolną rzecz ze sklepu Goodlookin.pl

kurtka - kurtkiiplaszcze
buty - Labotti
sweter - tutaj
torebka - Manzana

O moje włosy, rzęsy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

24 komentarze:

  1. Wyglądasz ślicznie, a kurtka wygląda na solidnie wykonaną i co najważniejsze - cieplutką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mi się białe spodnie w jesienną aurę nie wpisują. Ale sesja jak zwykle fajna :) I kurtka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. okulary <3 uwielbiam je

    __________________________________
    fashionblogger, styling& makeup on:
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny set, z chęcią ubrałabym się tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. czarno, biały zestaw zawsze dobrze wygląda, a mnie najbardziej wpadł w oko sweter ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz, sweterek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz! bardzo mi się podoba!
    a taki włochaty sweterek uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuuper post ♥
    Podoba mi się ! ;***

    Zapraszam--->

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra wyglądasz ;) mam podobny sweterek, lubie takie puchowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne światło ! super wyglądasz jak zawsze kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super, szczegolnie podoba mi sie sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak pięknie! Bardzo podobają mi się zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. mamy podobny styl :) chętnie bym wspoczyła w całą stylizację i jednocześnie idealnie się w niej czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne buty i sweterek :)
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie to się nigdy nie ma do czego doczepić :) jest wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam taki klimat zdjęć!! Kurtka bardzo mi się podoba, fajny miejski look:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie Ci w tej kurteczce!!:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl