black hat

Duży, czarny kapelusz chodził za mną już od jakiegoś czasu. Do tego stopnia, że wybrałam się raz specjalnie na poszukiwania do galerii, jednak były one bezskuteczne. Szukałam właśnie takiego jak ten z poniższych zdjęć, ale żadna sieciówka nie miała takiego do zaoferowania (przynajmniej jeszcze miesiąc temu). Udało mi się upolować taki tutaj. Dzięki niemu przekonałam się, że fajne okrycie głowy potrafi świetnie dopełnić nawet bardzo prosty zestaw. Dlatego też właśnie na taki się zdecydowałam. Limonkowy sweterek dodatkowo rozświetlił ten zestaw. Piszcie jak Wam się podoba. :-)

kapelusz/hat - tutaj
sweterek/sweater - tutaj
buty/shoes - Labotti
spódniczka/skirt - H&M

O moje włosy, rzęsy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

27 komentarzy:

  1. Czekałam na ten post, bo pisałaś u mnie że przygotowujesz zestaw z kapeluszem:) Pięknie Ci w ni! Zestaw fajny, taki na luzaku ale kobiecy no i kapelusz fajnie tą całość podkręca. Sweterek masz w takim odcieniu jak płaszcz na który się czaję. Jest świetny o pudełkowym fasonie. No i ja tak myślę czy go brać czy lepiej czarny w tym samym fasonie...Co myślisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. WSPANIALE!Strasznie mi sie podobasz w tej stylizacji a w kapeluszu bardzo Ci do twarzy podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia i śliczny kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny naszyjnik, kapelusz i sweter :) poza tym bardzo podobają mi się zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie, kapelusz dodaje tego czegoś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny outfit, zakochałam się w tym kapeluszu <3 Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko mi się tutaj podoba, bardzo fajna kombinacja;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w tym kapeluszu:) Jestem zakochana w 3 zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny kolor sweterka, też się za takim rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz cudownie, sweterek ma genialny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ten zestaw jest świetny!
    moc stylu, wiele klasy!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! strasznie mi się podoba ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nooo, kochana, doskonale Cię rozumiem, bo sama swego czasu niemalże codziennie chassałam do galerii w poszukiwaniu kapelusza i wszystko na darmo :/
    Ten Twój jest właśnie idealny! Fantastycznie w nim wyglądasz, tak dostojnie i mega kobieco :)
    Pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. spódniczkę kupiłaś niedawno?jest świetna taka zwykła ale łądna.jaka cena?:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją już kilka miesięcy temu, ale wydaje mi się, że nadal tam takie są :) Kosztowała chyba coś ok. 29zł.

      Usuń
  15. przecudowne zdjęcia. Jak również wspaniała modelka :) Pozdrawiam cieplutko
    Ps. jakim obiektywem są wykonane fotki? Jakość zdjęć na Twoim blogu jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Fotki zostały zrobione obiektywem Canon 15-55mm II :)

      Usuń
  16. wyglądasz ekstra w żołtym:) fajny zestaw:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny kapelusz a kolor sweterka dodaje uroku całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Były już wyniki konkursu z sheinside? Bo nie mogę nigdzie znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny kapelusz! Kurczaczek, a zawsze myślałam, że są one zarezerwowane dla pań 40+ a tu fantastycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl