Furry coat / wrocławski Jarmark Bożonarodzeniowy

W zeszłym tygodniu dwukrotnie wybrałam się na wrocławski rynek, gdzie trwa obecnie Jarmark Bożonarodzeniowy. Uwielbiam ten czas, to miejsce i jego atmosferę. Jeszcze niedawno zupełnie nie czułam nadchodzących świąt, natomiast jeden spacer w to magiczne miejsce sprawił, że zmieniło się to o 180 stopni. Bardzo się z tego zresztą cieszę, bo kocham świąteczny klimat. Napstrykałam mnóstwo zdjęć specjalnie po to, aby móc się choć częścią z nich z Wami podzielić.
Drugą część tego wpisu stanowi mój zestaw, w którym wybrałam się na jarmark. Zależało mi, aby ubrać się jak najcieplej, bo wieczory są już niesamowicie zimne. Udało mi się nie zmarznąć - głównie dzięki meeeega cieplutkiemu futrzakowi. Jestem z niego naprawdę zadowolona. Nie dość, że jest śliczny, to jeszcze gruby. Dodatkowo jest dostępny chyba w aż 4 kolorach i kosztuje niecałe 100zł.

UWAGA! Dzisiejsza ilość zdjęć tylko dla wytrwałych. :-)
Zapraszam tutaj (klik) na nowy konkurs.

płaszcz - LILO (klik)
tunika - LipMar (klik)
spodnie - LILO (klik)
rękawiczki - Mohito

Paznokcie i włosy: Salon Urody Vanilla



30 komentarzy:

  1. piękny płaszczyk ;) uwielbiam ten Wrocławski jarmark ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki rozmiar jest tego płaszcza?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten mniejszy - S/M :) Ale moja mama mierzyła mój i kilka dni później zamówiła dla siebie (L/XL) i mówi, że nie ma między nimi dużej różnicy.

      Usuń
  3. Jak mi sie ten płaszcz spodobał;)Ale świateczne fotki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam jeszcze na jarmarku, pięknie to wszystko wygląda. A Ty w futerku. Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow very nice pics...christmas time is fab..
    i lice your fur coat

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, a to miejsce koniecznie muszę odwiedzić, bo jest magiczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojaaaa też tam chcę!

    __________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. extra, podoba mi się pomysł na futro w rockowej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny płaszcz, a zdjęcia z jarmarku magiczne, chociaż do świąt jeszcze trochę to bardzo kliamtycznie :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. płaszcz jest genialny a tunika boska!
    pozostałe zdjęcia z jarmarku piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie wszystko się razem łączy :) lubię szarość i czerń :) ale moją uwagę przykuły szczególnie rękawiczki ! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swięta czuć już wszędzie. Uwielbiam taki nastój i przeróżne kiermasz i jarmarki.

    http://dolce-latte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko mi się bardzo podoba ale najbardziej futerko! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny look!
    Ja rok temu byłam w Monachium i ten market strasznie przypomina mi właśnie niemiecki odpowiednik :P

    OdpowiedzUsuń
  15. jak pięknie! :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne futerko!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/faux-fur-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz jest cudowny :)
    A zdjęcia z jarmarku wprawiły mnie w świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Futrzak jest świetny, całość mi się bardzo podoba!
    Również uwielbiam świąteczny klimat, to najpiękniejsze święta w roku! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz całkowitą racje! wystarczy wybrać się w odpowiednie miejsce aby poczuć magię świąt :) W sklepach świąteczna muzyka a na ulicach lampki i choinki :) świetny look jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczne zdjęcia a Ty wyglądasz cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna stylizacja;) śliczne futerko;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne rękawiczki !
    http://wirginiathings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ten płaszczyk na pewno nadaje się na zimę?
    szukam czegoś na prawdę ciepłego-by nie zamarznąć w zimę.
    Na pewno polecasz?
    A co z butami na zimę ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak :) Ja z całą pewnością będę go nosić zimą - wystarczy go połączyć z grubym szalikiem i swetrem i mamy szczelne ciepełko. Co do butów, to mam 2 pary kozaków, ale ogólnie nie przepadam za kozakami, jestem fanką botków. Wolę założyć nawet rajstopy i skarpetki, ale wybrać botki niż kozaki. No a poza tym koniecznie emu, dla mnie na zimę są niezastąpione.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! Można wiedzieć gdzie kupiłaś szalik? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam taki klimat bożonarodzeniowy :D świetny outfit, lubię takie sportowe sety! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowny pościak! I Ty zawsze musisz być taka piękna?!!! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl