Glamour

Mam dla Was bardzo prosty, ale zarazem efektowny (przynajmniej według mnie :)) zestaw z zeszłej niedzieli. Pogoda w tamtem weekend była przeeepięęęękna (liczyłam na podobną w ten, ale niestety bardzo się przeliczyłam), dlatego też mogłam sobie pozwolić na nieco lżejszy zestaw. Czarne ponczo z futerkiem niesamowicie wpadło mi w oko, widzę w nim taką klasę i elegancję. Najgorsze jest jednak to, że nie jest ono moje. Należy do mojej mamy. Całe szczęście, że mogę jej czasem podkraść co nieco (tzn. pożyczyć). Działa to oczywiście w dwie strony! Też tak macie? :)
P.S. Wstąpcie na mój fanpage (klik) - tam właśnie rozpoczął się świetny konkurs, w którym do wygrania bon o wartości 200zł do wykorzystania w sklepie http://kurtkiiplaszcze.pl/

ponczo - no name
sweter - no name
spódniczka - h&m
buty - Burberry

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.


20 komentarzy:

  1. ciekawe te ponczo;)

    __________________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ponczo nie jest w moim guście, jednak cała reszta wygląda ładnie. Piesek jest przeuroczy! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bywa, że czasami coś u mamy zapożyczę, ale częściej jednak starszej siostrze. Fajnie Ci w tym ponczo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeej, jaka szkoda, że to ponczo nie było z jakiegoś znanego sklepu! jest przegenialne, a Ty wyglądasz w nim fantastycznie ;)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    + u mnie: duużo KRATY, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponczo bardzo eleganckie i mega kobiece za sprawą futerka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się -ponczo cudowne ,wielki plus za usmiech ;)Twój piesek ?Jak się wabi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :-) Tak, wabi się Milka :-)

      Usuń
  7. Cudna jesteś! :) A Twój psiak przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej to mnie mama podkrada różne rzeczy niż na odwrót;) Ponczo niesamoicie eleganckie. Ślicznie razem z psiutkiem wyglądacie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz rewelacyjnie, a psiak jest cudny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasa!! :)
    Przepięknie wyglądasz kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz cudownie, ponczo jest boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buty są oryginalne ? ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz jak milion dolców kochanie:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, wow, wow! *_* Kochana, wyglądasz fenomenalnie! Cudowne ponczo, oczu nie mogę oderwać! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl