home

Dzisiejszy post to coś nieco innego niż zwykle. Zdjęcia nieplanowane, spontaniczne, bez żadnego 'ogarniania się' i poprawiania. Po prostu spędzając sobotnie popołudnie na kanapie, przed telewizorem, wpadłam na pomysł, aby zrobić zdjęcia i przy okazji pokazać Wam bardzo lubiany przeze mnie cieplutki i przesłodki sweterek oraz nowe, baaardzo wygodne spodnio-legginsy. Wygodę obu tych rzeczy potwierdza zresztą fakt, że wybrałam je na swobodne leniuchowanie w domu. Jak Wam się podoba taki nieco inny post? Lubicie tego typu naturalne i niewymuszone zdjęcia? :-)

sweter - tutaj (klik)
spodnie - Lilo (klik)*
*tylko 48,99!
naszyjnik - Katherine (klik)
zegarek - Katherine (klik)

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

29 komentarzy:

  1. Jasne, że lubię takie zdjęcia i posty. Papcie wyglądają na Tobie przesłodko, więcej takich wpisów Karolina :*

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, a sweterek mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, podobnie się noszę po domu :D boski sweterek i świetna kanapa!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty nawet leniuchując w domu i bez makijażu wyglądasz pięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten sweterek jest świetny ,koniecznie muszę zamówić taki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie post rewelacja, taki nie pozowany na luzie, oczywiście domowa stylizacja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na pościk. Wyglądasz cudownie nawet tak "domowo"

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemny post ;) A zegarek - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny sweterek, i śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek tylko odnośnik do strony coś mi nie działa :/ jak byś mogła coś z tym zrobić byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link jest dobry, tylko chyba trwają jakieś prace na stronie tego sklepu, dlatego raz można wejść, a raz nie... polecam spróbować później bądź jutro :-)

      Usuń
  11. Świetne spodenki, idealnie dopasowane!

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek jest fantastyczny :D !
    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post :D super zdjęcia ! ;) sweterek boski,koniecznie muszę sobie taki zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post ! Najlepsze są takie zwykłe proste

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sweterek jest cudowny :) A zdjęcia w domu wyszły super, możesz więcej takich robić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny sweterk a kapcie- moj ideal :) uwielbiam kapcie i cieple skarpetki.Bardzo fajny post o wiecej takich luznych postow!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi się ten sweter ale nie tak jak te prześwietne kapciochy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mam zamiaru niczego wytykać, ale dziwi mnie że taka "wystrojona" chodzisz tylko po domu. Chyba że spodziewałaś się gości lub wyjścia. Ja zazwyczaj wybieram porozciągane dresy i stare swetry, żeby pies nie obrał w sierści, nie poniszczyć ubrań "wyjściowych" jedzeniem czy podczas sprzątania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post w ciekawej formie ;) Mi tam się podobają Twoje papućki! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ten sweterek jest ładny i papcie również ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygodnie i elegancko. Tak to nawet listonosz niestraszny :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl