leather dress

Dzisiejszy zestaw jest dość zwyczajny i nieprzekombinowany, z całą pewnością jednak należy do grupy tych, w których czuję się najlepiej. Uwielbiam czerń, szczególnie tę w wydaniu skórzanym. Połączenie tego koloru z neonem zawsze świetnie się sprawdza. Fajnie kontrastuje i dodaje takiej energii. Tak poza tym, to w poniższym mam na sobie same nowości - wszystkie z ostatniego tygodnia. Są to rzeczy, z których jestem bardzo zadowolona i pewnie każda z nich pojawi się tu jeszcze z innej odsłonie. Oglądajcie, komentujcie i cieszcie się ostatnimi chwilami weekendu, a ja pędzę po raz pierwszy w tym roku na wrocławski jarmark bożonarodzeniowy.

sukienka - Butiq-Porshia1 (klik)
płaszcz - tutaj (klik)
buty - Fashion Queen (klik)
naszyjnik - Katherine


18 komentarzy:

  1. świetna stylizacja, bardzo mi się ten płaszcz podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszczyk jest śliczny <3

    _________________________________________
    najbardziej pożądana czekoladowa paletka cieni sezonu!
    + makijaż
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Intrygujacy kolor płaszcza a powiem ,że pięknie Ci w nim ;)Sukienka wspaniała .

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekła mnie najbardziej torebka, jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny kolor plaszcza!<3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/fur-vest.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie w tej sukience, a płaszczyk tylko uzupełnia całość i tak jak wspomniałaś - dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam czerń :) fajnie ją przełamałaś tym płaszczykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten płaszcz genialnie pasuje do tego zestawu :) wyglądasz czadowo !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny płaszcz, ożywia całość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię kiedy robisz zdjęcia n tej "ściance" wyglądasz super, czarny i żółty to połączenie idealne:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny masz płaszczyk!! A ja mojej neonki nie upolowałam bo nawet rozmiar 34 był na mnie za wielki, taki fason:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka od Michaela Korsa ?☺

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl