Pink biker

Cześć! Na dziś przygotowałam dla Was bardzo zwyczajny, niezbyt wyróżniający się zestaw. Taki typowy, dobrany spontanicznie, ale i dziewczęcy. Idealny na codzień (szczególnie na chodzenie po sklepach, ale i np na randkę). Pierwsze skrzypce gra tu różowy biker (klik), który  jest jedynym wyróżniającym się kolorystycznie elementem. Ja, jako fanka różu i czerni bardzo lubię takie połączenia. Chciałabym też napisać co nieco o botkach (klik), które mam na sobie. Mają ukrytą koturnę, przez co fajnie wydłużają nogę. Jest ukryta w taki sposób, że nawet tego nie widać. Od zewnątrz podeszwa kończy się na wysokości powiedzmy 4cm, natomiast w środku buta pięta znajduje się na wysokości ok. 10cm. Uważam to za świetne rozwiązanie, które w tajemniczy sposób dodaje nam kilku centrymetrów. :-)
P.S. Wstąpcie na mój fanpage (klik) - tam właśnie rozpoczął się świetny konkurs, w którym do wygrania bon o wartości 200zł do wykorzystania w sklepie http://kurtkiiplaszcze.pl/

biker - tutaj
botki - Czasnabuty
bluzka - tutaj (niecałe 20zł!:))
naszyjnik - tutaj
spódnica - Cocktail shock

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

15 komentarzy:

  1. super w tym wyglądasz :)
    pozdrawiam :*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNY BIKER <3!

    świetnie wyglądasz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są cudowne!
    Nie mogę się napatrzeć! :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty pięknie wyglądasz w tej stylizacji ;)Nie ma się do czego przyczepić perfekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna kurtka i ma piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie kochana wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta kurteczka, piękny jej kolor :) no i znów jestem modna! :) mam taką spódniczkę :) przyciemniłaś włosy Kochana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) ale to raczej tylko chwilowo, tęsknie jednak za jaśniejszymi :)

      Usuń
  8. Uwielbiam tego typu buty, są naprawdę magiczne. W zeszłym roku miałam emu z ukrytymi koturnami kochałam je bardzo;);) Te Twoje są piękne, wogóle pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl