Szarości i beże

Zestaw, który mam dla Was dzisiaj jest stuprocentowo codzienny. Bardzo lubię warstwowe outfity - dają wiele możliwości, opcję pokombinowania i uczynienia efektu końcowego ciekawszym. Połączyłam same klasyczne elementy, a mimo wszystko nie wyszło nudno. Macie okazję zobaczyć głównie same nowe rzeczy. Jeansy, które mam na sobie są świetne. W ogóle uwielbiam jeansy, ale mam wobec nich dość wygórowane wymagania. W tych idealnie odpowiada mi kolor, delikatne przetarcia, dobra długość i przede wszystkim ciekawe zakończenia nogawek. Pod kamizelką mam narzutkę - uwielbiam takie melanżowe sweterki. Na głowę włożyłam beżowy kapelusz, bardzo podobny zresztą do czarnego, który pokazywałam kilka postów wstecz. Ten beżowy jednak wydaje się lepszy jakościowo i chyba czuję się w nim bardziej 'twarzowo'.
Miłego weekendu kochani. :-)
P.S. Wstąpcie na mój fanpage (klik) - tam właśnie rozpoczął się świetny konkurs, w którym do wygrania bon o wartości 200zł do wykorzystania w sklepie http://kurtkiiplaszcze.pl/

sweter - tutaj (klik)
jeansy - tutaj (klik)
kamizelka - tutaj (klik)
kapelusz - tutaj (klik)
buty - Bootsy.pl

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.

26 komentarzy:

  1. Dobrze wiesz jak uwielbiam szarości, więc ten zestaw bardzo mi się podoba! Kochana, wyniki konkursu gdzie do wygrania było 100$ zostały już ogłoszone? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem... :) Tak, wyniki są w poście konkursowym tu,na blogu :)

      Usuń
  2. Wyglądasz niesamowicie ślicznie! Wszystko idealnie zgrałaś i jak pięknie Ci w tym kapeluszu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita, zarażasz optymizmem;).Nigdy mi się nie znudzą Twoje sety i pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz niesamowicie, sama nie wiem, który element stylizacji bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. cool outfit and nice pics..love the fur vest and hat

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym wskoczyła w taki zestaw, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie w tym kapeluszu :) Fakt, nogawki spodni ciekawie wykończone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie swietne polaczenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile wazysz i mierzysz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 165 cm wzrostu, a co do wagi - baardzo dawno się nie ważyłam, ale raczej mam stałą wagę - ok 53kg.

      Usuń
  11. Pływasz albo biegasz? Bo masz "grubiutkie" łydki, czy tylko zdjecia tak wychodza? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Po prostu mam taką budowę, nie muszę być idealna(nikt nie jest)-jestem normalną dziewczyną ;) Ale swoją drogą zdjęcia robione lustrzanką zdecydowanie trochę pogrubiają.

      Usuń
  12. Hi Carolina! I discovered your blog by Instagram and I followed right away. I hope you will follow me too. I'm italian blogger. I like very much this outfit, especially your fur and your hat!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie!:) świetny look ,szalik bym Ci skradła<3

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna narzutka i cały outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na górze troche za duzo si dzieje jak dla mnie, ale te buty sa super:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, ten Wrocław! :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: burgundy i szarości - odcienie sezonu, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aa i nie wiem, czemu nie obserwowałam Cię wcześniej - nadrabiam zaległości :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie, codziennie ale niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl