Two checked dresses

Macie czasami tak, że podoba Wam się dana rzecz, ale nie możecie się zdecydować, który kolor wybrać? A zdarzyło się, że skusiliście się na obie wersje kolorystyczne? U mnie było tak nie raz i nie dwa... Tym razem chodzi o sukienkę w kratę. Ten coraz popularniejszy model pojawił się ostatnimi czasy w kilku sklepach internetowych. Znalazłam najkorzystniejszą cenowo ofertę i... no właśnie, problem. Czerwono-czarna czy biało-czarna? Skusiłam się na obie wersje i nadal nie wiem, która jest lepsza. :-) Najważniejsze, że z obu jestem bardzo zadowolona. Są przede wszystkim bardzo dobrze uszyte. Ładnie przylegają w biuście i w talii, w dobrym miejscu zrobione jest odcięcie i mają idealną długość. A Wam która wersja kolorystyczna bardziej przypadła do gustu?

sukienka - klik / (kurtkiiplaszcze.pl/)
kurtka - klik
buty - Labotti (klik)
naszyjnik - Katherine

O moje włosy i paznokcie dba Salon Urody Vanilla.




sukienka - klik / (kurtkiiplaszcze.pl/)
naszyjnik - Katherine



29 komentarzy:

  1. wczoraj robiłam identyczny zestaw:) świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sukienki

    ___________________
    Czekoladowe cienie do powiek na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Za czerwienią nie przepadam, ale ta wersja w czerni i bieli wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nadążam za Twoimi postami! ;) Obie kiecki są cudowne i w obu wyglądasz bombowo więc nie każ mi wybierać bo nie potrafię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to nałóg! prawie każdą wolną chwilę wykorzystuję na obfocenie zestawu :) co do wyboru kiecek - piątka! Nie było tu mowy tak naprawdę o wyborze :D

      Usuń
  5. Śliczna torebka, wyglądasz super :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na modę w męskim wydaniu xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie sukienki wspaniale prezentujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nie wiem która lepsza. Wybrałaś kompromis najlepszy z możliwych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej ta sukienka jest cudowna! Wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienki mają cudowną kratkę :) obie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarnobiala. Tez tak często mam ze nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te sukienki ja wybrałabym pierwszą czerwoną kratkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hi dear,love this outfit and pics..
    i'm a new follower(COlorBlock) follow me back if you want
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, u mnie bardzo podobna stylizacja jak Twoja pierwsza! Też czerwona kratka, skórzana kurtka, zakolanówki.. dlatego też bardziej przemawia do mnie nr 1 :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    ______________________________
    + u mnie: duuużo kraty, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  14. BYŁY WYNIKI ROZDANIA?

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienki prześliczne! Biorę obie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne obie sukienki :) chociaż bardziej podoba mi się czerwona i do tego zakolanówki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie sukienki wyglądaja świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta pierwsza czerwona podoba mi się bardziej, drapieżny kolor rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeśli to nie jest zbyt "osobiste" pytanie, to: jaki rozmiar sukienek masz na sobie? Ja również przymierzam się do czarno-białej, tyle że cieżko stwierdzić, który rozmiar byłby na mnie najlepszy. - a 'na oko' potrzebuję taki jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam krate chociaz w swojej szafie mam tylko 3 rzeczy, sukienki sa sliczne. A połączenie ze skóra-idealine:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pasuje Ci taka stylizacja! Czerwona wersja sukienki zdecydowanie najlepsza, dodaje charakterku ;D Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl