Heart print trench

W życiu bym nie pomyślała, że będę mogła w grudniu skusić się na pokazanie tutaj zestawu z trenczem w roli głównej. A jednak! Temperatura oscylująca w granicach 10 stopni bardzo mi odpowiada, nie ukrywam. Choć chętnie też popatrzyłabym przez okno na pruszący śnieżek, szczególnie w ten wigilijny wieczór, który nadchodzi wielkimi krokami. W zasadzie czarna spódniczka, body z eko-skóry, koturny, słodki trencz i złote dodatki to fajna opcja właśnie na świąteczne spotkanie z rodziną. Typowo świąteczny zestaw jeszcze jednak tu się pojawi, a nawet i dwa. Tymczasem pozachwycajmy się wspólnie najładniejszym i najbardziej uroczym trenczem, jaki kiedykolwiek miałam na sobie. ;-)))

płaszcz - tutaj (klik)
spódniczka - LILO (klik)
czapka - Candy_TM (klik)




25 komentarzy:

  1. Pięknie jak zawsze :) zapuszczasz włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Chyba tak... dobrze mi w krótkich, ale zatęskniłam za długimi

      Usuń
  2. ale słodki płaszczyk!

    ______________________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    +fashionstyle & new blog design

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zapuszczaj pięknie Ci w takich!

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk, śliczny <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyglądasz a płaszczyk jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Booosko wyglądasz! :) Płaszczyk rewelka! A pasek Moschino jest w mojej `wish list` <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycasz!! No te zdjęcie z dziubkiem, może nawet słodsze od trencza , chociaż nie powiem, również jest rewelacyjny! Czapeczka mi bardzo przypadła do gustu, chyba muszę też taką kupić ! Marnujesz się tu nam, ja bym Cie widziała w świecie mody ! Mówiąc ogółem, pięknie wyglądasz, piękny zestaw prezentujesz! To norma! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w płaszczyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka mi się bardzo podoba, wspaniała <3 No i botki oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale ♥♥♥ a to złote na górze to bluzeczka czy naszyjnik??

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy zestaw. A kolor pomadki piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow jaki cudny płaszcz!!!! chcę taki :)
    i spódnica fajna, super pozytywny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny, dziewczęcy zestaw, super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz jest rewelacyjny! Nosiłabym, nosiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. o tak, jak bym zobaczyła ten trencz w sklepie, też od razu bym go kupiła :D

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl