It's December!

Nie mogę uwierzyć w to, że jeszcze 1,5 tygodnia temu można było wyjść z domu w ramonesce i ciepłej kamizelce, a dziś już obowiązkowo zimowa kurtka, szalik, czapka i rękawiczki (szczególnie wcześnie rano i wieczorem). Baaardzo mi się to nie podoba... Może choć ta jaskrawożółta spódniczka z dzisiejszego zestawu przypomni Wam trochę o pięknym, ciepłym letnim słońcu :-) Byle do wiosny!
P.S. Kamizelka, którą mam na sobie jest do kupienia za 39,99zł! To świetna cena jak na tak grubego i fajnego futrzaka, naprawdę polecam. :) Zajrzyjcie tutaj: klik.

spódniczka - tutaj (klik)
kamizelka - LILO (klik)
kurtka - tutaj (klik)
bransoletka, naszyjnik - Katherine (klik)


19 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o pogodę, ja też nie mogę w to uwierzyć! Piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz!

    ________________________________________
    klasyka w studiu ,
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Bardzo mnie nią zainspirowałaś :)
    buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica ma śliczny kolor :)
    fajny zestaw :)
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. great outfit..i like blakc and yellow combo

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw ! Śliczny naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny zestaw, a biżuteria bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, spódniczka ma śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja, kamizelka bardzo mi się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi sie w tej stylizacji podobasz sódniczka urocza dodaje wdzięku ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O mamo! Dawno nie widziałam tak odjazdowej spódniczki! Przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna stylizacja :) Spódniczka jest piękna :)
    Również cierpię z tego powodu, że się tak zimno zrobiło ;/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl