Klasyk na co dzień

Dzisiejszy zestaw nie jest może bardzo odkrywczy czy szczególnie oryginalny, ale to taka stylówka, jaką najbardziej lubię mieć na sobie podczas zwyczajnego dnia. Jest wygodnie, na czasie i z lekkim pazurem. Dużą robotę robi szalik i płaszcz - to te dwa elementy dodają charakteru. Do tego dobrałam botki na ukrytej koturnie. Muszę też jednak wspomnieć o sweterku. Kupiłam go tydzień temu i z wielką niecierpliwością czekałam na paczkę, bo mimo swojej prostoty, strasznie mi się spodobał. W rzeczywistości dodatkowo zachwycił świetną jakością - jest mega mięciutki i delikatny w dotyku. Na poniższych zdjęciach akurat mam jego dół wsadzony w spodnie, ale fajne jest też to, że świetnie się spisuje do samych czarnych, kryjących rajstop (opcja dla takiego krasnala jak ja:)) lub do skórzanych leginsów. Lubię tak udane zakupy. :)

płaszcz - tutaj (klik)
szalik - tutaj (klik)
buty - Czasnabuty
torebka - i-torebki (klik)
czapka - Candy_TM (klik)




17 komentarzy:

  1. a skąd spodnie są??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam, to kupiłam je na takim ogromnym, wrocławskim targowisku :)

      Usuń
  2. Świetny sweterek! I ten płaszcz ... Jest taki śliczny że nie mogę... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwyklaczek, ale ciekawy. I co najważniejsze ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny płaszczyk! Uwielbiam Cię taką roześmianą i szczęśliwą:) Pozdrawiam serdecznie;**

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaa, oszalałam! cudowny set, nie mogę się napatrzeć! Zdjęłabym go z Ciebie i włożyła na siebie haha :D Cudowna! Przepiękna z Ciebie kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie wyglądasz <3 taka stylówka to 100% Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :) cudowny uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Posiadam ten sam sweterek :)
    Bardzo fajny na wiele sposobów.

    Pozdrawiam
    Paula :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wyglądasz, podoba mi się całość, a najbardziej płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie! Zadziorrrnie i z charrakterem- uwielbiam Cię w takim mocniejszym wydaniu :)
    Udanego sylwestra kochana :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl