Parka - słodziak

Ostatnio było szykownie i z klasą, dziś natomiast totalnie przeciwnie. Przygotowałam wygodny, a nawet trochę sportowy zestaw. W roli głównej baaardzo popularna parka, którą ma wiele dziewczyn. Zazwyczaj odpuszczam sobie kupno rzeczy, które ma zbyt wiele osób, ale w kwestii tej kurtki jakoś aż tak mi to nie przeszkadza. Powód jest jeden: chorowałam na nią już od zeszłej zimy. Na szczęście  w rzeczywistości okazała się równie fajna jak na zdjęciach i szybko dołączyła do 'czołówki' moich ulubionych okryć wierzchnich. Ma przecudowny kolor oraz przemiłe, mięciutkie futerko od środka. Do tego jest dostępna w wielu kolorach - może by tak skusić się na jeszcze jakiś? :-)

P.S. Na moim fanpage'u (klik) trwają obecnie 2 konkursy! Do wygrania:
-dowolnie wybrana rzecz ze sklepu Butiq-Porshia (klik)
-bon o wartości 100zł od sklepu i-torebki.pl (klik)

kurtka - tutaj (klik)
bluza - no name (podobna TUTAJ)
spodnie - JONA

włosy i paznokcie: Salon Urody Vanilla

19 komentarzy:

  1. Czekam na miętową kurtkę :D na różową chyba też się skusze hehe są śliczne <3
    Piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja a kurtka Mega :)
    Zapraszam na Nowy wpis zostaw ślad po sobie :*
    http://wirginiathings.blogspot.com/2014/12/mk-red.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mi się marzy!! Pięknie wyglądasz;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tę parkę i jestem z niej meeeega zadowolona! Nie ma lepszego rozwiązania od niej, kiedy temperatura spada poniżej zera ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wahałam się między właśnie tą różową i bordową, wybrałam bordową, jest śliczna :) i też jestem bardzo zadowolona z tej parki:) a Tobie w różu super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta kurteczka jest cudowna! Jednak do mnie bardziej pasuje wersja zielona ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super kolor tej parki!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/alternatywna-choinka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się ta parka <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta parka jest świetna! też mam taką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna ta parka! Ja się na nią czaję juz od dłuższego czasu. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Parka jest przepiękna, nietypowa, pasuje Ci idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy wybrałabym różową, ale parka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kurtka jest niesamowita *.* Chyba nie ma osoby, której sie ona nie podoba :)
    I ta bluza <3

    OdpowiedzUsuń
  15. urocza jest, choć ja wolę czerwoną ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl