Pastelowy futrzak

Od kilku miesięcy przymierzałam się do kupienia tego futrzaka z poniższych zdjęć. Jest świetny do sukienek i ogólnie eleganckich zestawów, ale na poniższych zdjęciach pokazałam, że można go też wykorzystać do zestawu codziennego. Przez dość długie włosie wygląda nietypowo - trochę przypomina mi jakiegoś ptaka. Ma przepiękny kolor. Jest tylko jedno 'ale'... Jest za mały. Nie lubię tego zawodu (jak każdy!), kiedy czaję się na daną rzecz przez jakiś czas, w końcu zamawiam, a ona okazuje się nietrafiona rozmiarowo.
Wracając do zestawu-nazwałabym go takim codziennym-niecodziennym. Niecodzienny przez to, że należy raczej do tej grupy zestawów wyróżniających się. Taki lekki misz-masz, w dodatku po raz pierwszy torebkę zastąpił plecak. Mimo wszystko mnie ten efekt się podoba. :)

futrzak - tutaj (klik)
sweter - tutaj (klik)
buty - Bootsy (klik)
plecak - Bootsy (klik)
czapka - Szaleo (klik)


21 komentarzy:

  1. cute fur!

    ________________________________
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w Twoim futrzaku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałą masz tą czapkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super to wygląda! szczególnie połączenie futrzaka z czapeczką, mega uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pięknie! :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ekstra zestawienie! idealnie wyglądasz:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ten efekt też bardzo się podoba:) Oj wyróżniasz się z tłumu, ten futrzak musi ściągać wszystkie spojrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Futrzak - śliczny, taki wyjątkowy :)
    Piękna stylizacja :) Pozdrawiam :)
    kamisia-kamisia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, wrocławski dworzec! A futrzak wygląda bosko, szkoda, że za mały.. ostatnio też na takie polowałam :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: coś na jesienne chłody, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeny, jest prześliczny. Bardzo podobają mi się takie pozytywne kolory w jesienno-zimowych stylizacjach. Oczywiście obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym futrzaku! Śliczny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. AAaaa kochana, czadowego masz tego futrzaka!! No na prawdę mega się prezentuje, nie potrzebuje jakiś zbędnych ozdobników, absolutnie gra pierwsze skrzypce :) Gdybyś nie powiedziała, że jest za mały, nawet bym nie zauważyła...
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw, futrzak przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl