Skirt with lace

Dzisiejszy zestaw jest jedną z moich opcji na święta. Na takie okazje wybieram raczej zawsze spódnice lub sukienki. Ta z poniższych zdjęć niesamowicie mnie zauroczyła dodatkiem koronki na dole. Połączyłam ją z koszulą w intensywnym kolorze, która jest dość prosta w formie, ale moja szafa już od dawna aż się prosiła o taki model. Dołożyłam przepiękny i świetnie wykonany płaszczyk, który co rusz zbiera masę komplementów. Dużą rolę odgrywają tu też szpilki, które zrobiły na mnie wrażenie odkąd pierwszy raz je zobaczyłam. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ta propozycja. Lecę do fryzjera. Miłego!

płaszcz - tutaj (klik)
spódnica - tutaj (klik)
koszula - tutaj (klik)
bransoletka - Katherine (klik)


25 komentarzy:

  1. szpilki bardzo seksowne ;) Piękny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna spódnica i płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bosko!
    podoba mi się bardzo, szczególnie szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  4. bosko!
    podoba mi się bardzo, szczególnie szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Widać te buty bardzo wyszczuplają nogi, muszę sobie też takie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałam już u kogoś ten płaszczyk :) bluzka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj faktycznie, koronkowe wykończenie - ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hi dear,nice outfit..i like the combo black and yellow..your shoes are so cool
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, jak dla mnie bomba! :) Każdy element tej stylizacji podoba mi się w 100%! ;)
    Płaszczyk nie dziwie się, że zbiera same pochwały- PIĘKNY <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo efektowny zestaw! Co robisz z włosami?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też czekam na tą spódniczkę,wyglądasz pięknie i stylowo,świetne szpilki:)
    Buziaki:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. cudownie wyglądasz:) śliczna spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szpilki wyglądają genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja, bardzo elegancko, a szpilki po prostu zabójcze *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna stylizacja a buty to masz wspaniałe xx

    OdpowiedzUsuń
  16. piekne buty!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Ten kolor, świetny!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow szpilki boskie!!! a spódnicę też chce taką! Pięknie elegancko wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ten płaszcz ma odpinane to futerko? :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl