Two sporty jackets

Jak Wam minęły święta? Cali i zdrowi? U mnie mało brakowało, a pękłabym z przejedzenia :-D Ale zapewne nie ja jedna. Po trzech dniach spędzonych 'na elegancko', na szpileczkach, pora na totalne wyluzowanie się. Dlatego też przygotowałam na dziś wpis prezentujący dwa zestawy z dwiema sportowymi kurtkami. Czarno-białą połączyłam dla kontrastu z różowym swetrem (uwielbiam połączenie tych 3 kolorów), natomiast pod kurtkę moro założyłam sweter w delikatnym kolorze, aby to print z kurtki był na pierwszym planie. Które z poniższych okryć wierzchnich bardziej przypadło Wam do gustu? :-)
Dla tych, którzy tak jak mogą się pocieszyć jeszcze 2-dniowym, weekendowym lenistwem: MIŁEGO WYPOCZYNKU!

kurtka - tutaj (klik)
czapka - Candy_TM
legninsy - LILO (klik)
sweter - tutaj (klik)
zegarek - Katherine (klik)


kurtka - tutaj (klik)
sweter - Tally Weijl
naszyjnik - Katherine  (klik)




13 komentarzy:

  1. Kurteczka moro - fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ;) rewelacyjne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, chyba się zakochałam w pierwszej kurteczce, jest cudowna! :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie połączenia!
    Super LOOK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zestawy :) W pierwszym moją uwagę przykuwa mocno różowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta pierwsza kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W obu fajnie wyglądasz. Nawet trudno powiedzieć, która ładniejsza. Są po prostu inne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię tego typu butów na koturnie, ale kurteczka z pierwszej stylizacji prezentuje się świetnie :))

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: pierniczkowa fabryka na poświąteczne 'dojadanie', zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kurtki baaardzo fajne ale ja chyba skusiłabym się na tą drugą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny Look!! Sama chętnie bym się tak ubrała ♡ wygodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarno - biała kurtka wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl