Vinted - moja wishlista

Na portalu Vinted goszczę odkąd tylko powstał. Poniekąd uzależniłam się nawet od tej strony. Po pierwsze pomogła mi ona (i wciąż pomaga) w pozbyciu się rzeczy niepotrzebnych, tych, które już zwyczajnie mi się znudziły czy też takich, które zamówiłam przez internet i nie trafiłam z rozmiarem. Fajnie, że strona ta jest całkowicie bezpłatna i pieniążki ze sprzedaży niepotrzebnych rzeczy można w całości przeznaczyć na kupno nowych. Po drugie - uwielbiam w wolnej chwili wejść na Vintedowe forum, znaleźć jakiś interesujący mnie temat i trochę poczytać, a nawet niekiedy pośmiać się do monitora (polecam!:)).
Z chęcią dlatego też przystąpiłam do nowej akcji organizowanej przez Vinted, w ramach której chciałabym zaprezentować Wam moją małą wishlistę, składającą się z samych rzeczy upatrzonych właśnie tam.

Przy okazji zapraszam Was serdecznie na mój profil! Jestem vintedzianką o nazwie 'karolina7444' (klik). A czy Wy również należycie do grona vintedzianek? :-)


Oto kilka moich typów:









6 komentarzy:

  1. Emu i sukienka pod nimi tak strasznie mnie urzekły! Cudowne rzeczy ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam również tą aplikacje, znalazłam kilka dni temu ją, na jakiej ona zasadzie działa jeśli chodzi o kupowanie ?:)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klikasz "Chcę to" i dogadujesz się z osobą sprzedająca już dalej poprzez wiadomości prywatne :-)

      Usuń
  3. Dziękuję!:) Teraz już będę widziała jak to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś założyłam konto, ale nie korzystałam zbytnio, chyba muszę to zmienić :) Sweterek z pomponikami jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl