Long Sleeve Plaid

Drugi raz z rzędu witam Was zestawem kobiecym. Pogoda jest przepiękna, aż niewiarygodnie wiosenna jak na styczeń, dlatego też można się pokusić o szpilki. Błękitne niebo i świecące mocno słońce aż skłaniają do układania wakacyjnych planów -też tak macie? :)
Takim "słońcem" w moim dzisiejszym zestawie jest limonkowy płaszczyk. Nie wiem dlaczego, ale przekonałam się do niego dopiero po czasie, na początku mnie nie porwał, teraz natomiast najchętniej zakładałabym go na okrągło. Zachwycił nawet Panią na poczcie, od której usłyszałam dzięki niemu kilka komplementów. Zestawiłam go z narzutką w kratę, bo baardzo przypadło mi to połączenie do gustu. Mam nadzieję, że Wam również! :-)

narzutka - tutaj (klik)
płaszcz - tutaj (klik)
buty - Fancy Shoes
naszyjnik - Katherine


20 komentarzy:

  1. Pewnie, że przypadło do gustu! Dla mnie osobiście wszystkie Twoje zestawy przypadają do gustu ! :) Ale jak Ty pięknie wyglądasz! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty są genialne ! ;) Zestaw oczywiście super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stunning outfit..
    your shoes are very cool

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta limonka, faktycznie jak małe słoneczko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyglądasz:) fajnie to wszystko ze sobą zestawiłaś:) zakochałam się w butach <3

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne buty!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/01/walentynki-tuz-tuz.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w narzutce! Limonkowy płaszcz genialny!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie, płaszczyk cudownie rozświetla tę aurę! No i obłędne buty :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: mobile mix, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  9. I płaszczyk i narzutka w kratę pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz <3 To prawda można pozwolić sobie na takie obuwie bo pogoda w tym roku zadziwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty, torebka i płaszcz - rewelacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szpile masz świetne, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk oj piękniutki jest a ten kolor będzie modny tego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie kolorów! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl