Loose woolen coat

Druga odsłona beżowego, oversizowego płaszcza. Coś mnie podkusiło, aby założyć do niego czerwony szalik w kratę, który do tej pory łączyłam tylko z czernią. Nie wiem jak Wam, ale mnie się to połączenie podoba - wygląda ciekawie. Poza tym nie kombinowałam zbytnio... Zestaw bardzo 'typowy'. Sporo uroku ma w sobie jak dla mnie bluzka ze zdjęć. Model totalnie przeciętny, ale całą robotę robi jej a'la zamszowy materiał, który mieni się pięknie na złoto. Dla takich srok jak ja...to jest to. :)

płaszcz - tutaj
bluzka - tutaj
buty - tutaj
torebka - i-torebki
spódnica - Cocktail Shock

34 komentarze:

  1. Tutaj wyglądasz cudownie :) pięknie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna z Ciebie dziewczyna <3 jednak podciełaś włoski czy mi się wydaje?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) nie podcięłam - są schowane pod szalikiem, a akurat ta część, która wystaje z przodu jest wycieniowana i krótsza niż reszta :) na razie uparcie zapuszczam, choć idzie to baaardzo mozolnie

      Usuń
  3. Cudownie wyglądasz !

    ___________________
    The first New Year's styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, że połączyłaś ten płaszcz właśnie z tym szalikiem, bo wygląda nieziemsko :D
    A zestaw, niby zwykły, ale niezwykły :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz jest genialny, a na dodatek świetnie go ożywiłaś zestawiając go z tym szalem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kozaki <3 Bardzo mi się podoba cała stylizacja!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd Ty masz tyle kasy na te wszystkie ciuchy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pracuję... :) poza tym staram się na bieżąco sprzedawać rzeczy, które mi się nudzą, z czego mam na nowe, a dodatkowo współpracuję z kilkoma firmami

      Usuń
  8. Zakochałam się w tych wełnianych płaszczach, świetny jest :) szal też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalik pasuje doskonale. Płaszczyk cudny. Generalnie fajny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie klasyczne zestawy bardzo mi do Ciebie pasują :) A te kozaczki już do mnie idą!

    OdpowiedzUsuń
  11. hi dear...cool coat i like it and also your scarf
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  12. bombowy płaszcz i szal :) uwielbiam takie połączenie kolorystyczne! :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale z Ciebie śliczna sroczka!!Pasek w serduszka mnie rozbroił. Jest cudny!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się bluzka i szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płaszczyk jest cudowny!
    Wyglądasz jak zawsze pięknie! :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ, BLUZECZKA JEST GENIALNA!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalik fajnie pasuje do tego pięknego płaszcza! Śliczna bluzka idealna na karnawał!

    OdpowiedzUsuń
  18. Co studiujesz ? Zaocznie? Gdzie pracujesz ? Mieszkasz z chłopakiem? Sorki że tyle pytań ale jestem ciekawa a nie ma gdzie zapytac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Studiuję finanse i rachunkowość zaocznie, pracuję jako fakturzystka, od 1,5 roku już mieszkam z chłopakiem :)

      Usuń
  19. co zrobilas z włosami? :(( straszne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah! wcale nie są straszne :) na tych zdjęciach wyszły kiepsko, to fakt (takie światło było, a efekt spotęgowany obróbką i podkręceniem kolorów), ale efekt w rzeczywistości jest fajny. Dziś robiłam nowe zdjęcia i na nich już wyglądają normalniej :)

      Usuń
  20. Buty i płaszcz są boskie :) Myślałaś o innym kolorku włosów?
    www.wirginiathings.blogspot.com Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o innym, tzn o jakim? ;) raczej nie zamierzam odchodzić całkiem od blondu

      Usuń
  21. odetchnelam z ulga :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny płaszczyk i kozaczki:*

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl