luzak

No i skończyła się nasza tegoroczna wiosenna zima. Mam nadzieję, że to tylko chwilowe! Wysokie temperatury i piękne słońce spowodowały, że nie tylko zaopatrzyłam się już w kilka par wiosennych butów, ale i nawet kupiłam już trzy stroje kąpielowe :-D Zbyt wiele razy przekonałam się, że kiedy czegoś pilnie potrzebujemy, wtedy nigdzie tego nie ma... Wolę nie dopuszczać do tego i kupować pewne rzeczy znacznie wcześniej, przy okazji. Apropo nowych butów, to na mojej półce zawitały ostatnio sneakersy z dzisiejszych zdjęć. Są... trochę kosmiczne, przyznaję. Widziałam je już zresztą w poprzednim sezonie i przeszłam koło nich obojętnie, teraz natomiast - za drugim podejściem, zrobiły na mnie dużo lepsze wrażenie. W poniższym zestawie połączyłam je z nowym, asymetrycznym kożuszkiem ze złotymi zameczkami i dużym dwustronnym szalem. Obie te rzeczy wraz z czapką pochodzą ze sklepu Candy_TM. Zachęcam do odwiedzenia go! :-)

spodnie - JONA (klik)
rękawiczki - Mohito

21 komentarzy:

  1. WOW! Świetny Look Kochana! ;-) Kurtka jest cuuuudna i te buty idealnie pasują- black &white :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szal i płaszcz jest po prostu bombowy!
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze że te buty przykuły też i moją uwagę ale chyba bym ich nie wynosiła. Bardzo fajnie wyglądasz. Efektowny zestaw na codzień!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz ;) torebka jest ładniutka tylko słabiutka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu słabiutka? Może nie nadaje się, aby nosić w niej tonę książek, ale jak na co dzień do pracy - dla mnie super :))

      Usuń
  5. hi dear, very nice outfit..i like your scarf
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, szalik genialny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kurteczka jest extra! :) I ta wystająca koszula spod kutreczki wygląda na fajna :) I Ty fajna, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Buty są genialne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czadowe buty <3 No zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też nie mogę doczekać się zimy w pełnej krase..

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko wspaniałe a buciki najbardziej

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl