Sesja dla Candy_TM

Jakiś czas temu dostałam propozycję zrobienia zdjęć dla sklepu Candy_TM. Po małym namyśle zgodziłam się i nie żałuję tej decyzji. Miałam obawy, że może nie dam rady stanąć na wysokości zadania, ale uważam, że zdjęcia wyszły bardzo ładne. Postanowiłam dlatego opublikować je również tutaj i przy okazji pokazać Wam namiastkę asortymentu tego sklepu. Zaznaczam, że nie jest to post sponsorowany. Po prostu mam bardzo dobre zdanie o nim, a podczas wspólnej sesji miałam okazję bliżej 'poznać' ich produkty (a nawet i właścicielkę!:)), stąd też z pełnym przekonaniem polecam wszystkim zakupy u nich. Jeśli któraś z Was ma ochotę na jakieś małe zakupki, to odsyłam do Candy_TM.
P.S. Przy okazji - zajrzyjcie na mój fanpage, bo tam do wygrania dowolna rzecz właśnie z tego sklepu :) Klik



17 komentarzy:

  1. Ale ślicznie wyszłaś na tej sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko super!

    _____________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Udana sesja :)
    Botki z ćwiekami <3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły świetnie! Super kurtki!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No modelka, modelka!!! :) Moja wróżba się spełnią! ;) Wróżka Magda prawdę Ci powie! Na zdjęciach wyglądasz jak rasowa modelka, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, kochana, jaka modelka? Na modelkę musiałoby mnie być o połowę mniej :P

      Usuń
  6. Widziałam już efekty sesji na łamach sklepu. Naprawdę udane przedsięwzięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No Kochana jak najprawdziwsza modelka!!!:) Bardzo ładne rzeczy, ten czarny płaszczyk super taki elegancki no i parki bombowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszłaś.

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No i b.dobrze, że nie odmówiłaś! Trzeba korzystać z takich propozycji ;-) I tyleeee fajnych rzeczy tu widzę <3 Płaszczyk z tym futerkiem wzdłuż zamka no i te buty z ćwiekami przy podeszwie... B O M B A ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie wyglądasz. Świetne rzeczy mają! :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście zdjęcia wyszły bardzo ładnie, zresztą jak zawsze kochana, mi wszystkie Twoje sesje zawsze się podobają :) I Ty, która tak naturalnie i swobodnie wychodzi na zdjęciach ;)
    A co tam za tym wielkim szalem skrył się taki ładny sweterek w serducha??? szkoda, że go nie widać :(
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl