Womanly

Jak Wam minął Sylwester? Mam nadzieję, że świetnie! Ja byłam nastawiona do minionej nocy dość sceptycznie, a zostałam pozytywnie zaskoczona. Na wstępie chcę też przy okazji życzyć Wam, aby ten rok okazał się być cudowny, najlepszy ze wszystkich! :)
Jeśli chodzi o blogowanie, postanowiłam ten 2015r. rozpocząć kobiecą propozycją na większe wyjście. Uwielbiam takie zestawy i bardzo brakuje mi ich w okresie jesienno-zimowym, latem prawie ciągle śmigam w sukienkach i spódniczkach. Płaszcz z futrzanym kołnierzem widzieliście już nie raz (bardzo go lubię!), po raz pierwszy pokazuję natomiast sukienkę (to mój spontaniczny, wigilijny zakup), która skusiła mnie kolorem, a dodatkowo przekonała fasonem. Cieszę się, że jest w mojej szafie, szczególnie że kosztowała jedynie 50zł.

płaszcz - tutaj (klik)
rajstopy - Gatta (klik)
sukienka - no name


31 komentarzy:

  1. co z Twoimi włosami ? sa rude?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ;) od nasady jest taki jasny brązik, ta rudość to kwestia światła i obróbki zdjęć

      Usuń
  2. WSPANIAŁY ZESTAW! WYGLĄDASZ BOSKO! SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. a czemu jasny brąz ? blond juz sie znudził?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee, blond się nie znudził, jest przecież wciąż na większości :) ale spodobał mi się taki efekt na głowie fryzjerki, która robiła mi ostatnim razem włosy i skusiłam się na chwilową małą zmianę

      Usuń
  4. a ten blond co masz na głowie to jaki to kolor dokładnie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia, bo farbuję zawsze u fryzjera. To zresztą chyba jakaś mieszanka 2 farb ;)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow,śliczna sukienka :) Cały zestaw ogólnie świetnie do siebie dobrałaś.
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudne zdjęcia !! A Twoje oczy są przepełnione optymizmem! Tak trzymać! :*

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz :)
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka, świetnie ożywia całość. Najlepszego w 2015!!

    Zapraszam na ostatni post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/czarny-paszcz-koszula-w-krate-z-zabotem.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płaszczyk masz cudowny, jestem nim zachwycona, a cała stylizacja bardzo mi się podoba, sukienka ma genialny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Włosy włosami, ale buciki jakie cudne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie w tych rajstopach!

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Genialnie wyglądasz! :) Świetne rajstopy <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super połączenie neonu z czernią! Wyglądasz świetnie :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. ale genialna sukienka! też bym chciała taką! szkoda, że nie jest dostępna :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie :) ale rajstopki to mistrzostwo ;).Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za tym odcieniem, ale w tej stylizacji świetnie pasuje, bardzo dobrze wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  18. O nowy kolorek włosów, ale co tu prawić, ładnemu we wszystkim ładnie :) Ten zestaw jest chyba najlepsiejszy ze wszystkich, wszystko jest śliczne! Sukienka, BUTY i ten płaszczyk ... Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. No sukienka bombowa! I kolor i fason:) Kochana pięknie wyglądasz ale Ty zawsze wyglądasz niesamowicie:) Wszystkiego naj na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl