Are you ready for Valentine's Day?

Mój walentynkowy zestaw jest bardzo prosty, dość skromny i nieprzesadzony. Powiedziałabym wręcz 'bez fajerwerków'. Nie wybrałam najseksowniejszej sukienki i najwyższych szpilek. Nie wiem dlaczego, nie miałam jakoś na to nastroju,  czułam natomiast taką wewnętrzną potrzebę, aby nie szaleć, a ubrać się po prostu ładnie, wygodnie i skupić się na czerwieni. Dużą dawkę tego koloru przemyciłam do tego zestawu w postaci torebki i butów, dodatkiem są czerwone usta oraz przeeeeurocza, całuśna koszula (którą udało mi się w dodatku wyrwać na przecenie!).
Ja sobotni wieczór spędzę ciesząc się romantyczną kolacją z ukochanym oraz wyjściem do kina, a Wy? :) Życzę Wam też oczywiście duuuużo miłości!

P.S. Zwyciężczynią konkursu zorganizowanego ze sklepem LipMar jest Pani Katarzyna Niedolaz. Pani Kasiu, proszę skontaktować się ze sklepem poprzez wiadomość prywatną na facebooku. :-)

koszula - tutaj (klik)
płaszcz - tutaj (klik)
buty - Fashion Queen (klik)
naszyjnik - Katherine


29 komentarzy:

  1. Koszula fajnie nawiązuje do Walentynek. Niczym puszczenie oczka. Faktycznie nieprzesłodzona całość i z potencjałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw i jak zawsze uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw i jak zawsze uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukierkowa dziewczyna! <3 piękne zestawienie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cool shirt dear,this outfit is very nice
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzeczka :) całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny look.
    Idealny na Walentynki

    OdpowiedzUsuń
  8. Moge wiedziec skad jestes i gdzie robisz te zdjecia? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Wrocławia. Co do zdjęć to różnie, mam kilka swoich ulubionych miejsc ;-)

      Usuń
  9. Ale całuśnie!!! Super ta koszula:) Podoba mi się Twój koczek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny look, taki uroczy :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chce taką koszule. Moze ktos wie gdzie moge ja kupic? Weszlam na link ale to jest zagraniczna strona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy z zagranicznej strony nie można kupić? Jeśli nigdy tego nie robiłaś, może znajdź kogoś, kto to robił i mógłby Ci pomóc :) ewentualnie nawet ja mogę to zrobić

      Usuń
  12. A koszty przesyłki do Polski nie są duże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka z tego sklepu jest darmowa :)

      Usuń
  13. O rajusiu, darmowa? Super! Musze to przemyslec. A czy warta jest ta bluzka 70 zl. chodzi mi o jakosc materialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem tak i widząc ją na żywo, w sklepie stacjonarnym, również bez zawahania bym tyle za nią dała. Nie ma się do czego przyczepić, nie jest to jakaś tandetnie wykonana szmatka. :)

      Usuń
  14. przepięknie wyglądasz:) koszula jest rewelacyjna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę Ci powiedzieć, że koszulę masz rewelacyjną:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, pięknie!!!♥♥♥:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba Twoja propozycja na walentynki, super set!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny look, koszula jest urocza :)

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz rewelacyjnie! Uwielbiam takie kontrastujące stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tych bucikach <3
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl