double me

Ile razy w natłoku obowiązków zdarzyło Wam się powiedzieć/pomyśleć "no przecież się nie rozdwoję!"? Ja w dzisiejszym wpisie udowadniam (z przymrużeniem oka), że się da! :-D
Nie no, niestety tak kolorowo to nie jest... czasem trzeba wejść na pełne obroty i choć bardzo byśmy chcieli mieć wówczas 4 ręce, to mamy je tylko 2 i ani sztuki więcej. Gdyby jednak dało się choć na chwilę rozdwoić, to ja z całą pewnością zrobiłabym to właśnie w tym płaszczu i zamiast jednego miała dwa. Jego kolor, asymetryczne zapięcie i cudna faktura materiału to 3 czynniki, które spowodowały, że tak go polubiłam.
Czy ja przypadkiem nie mam obsesji na punkcie okryć wierzchnich?

płaszcz - tutaj (klik)
sukienka - tutaj (klik)
buty - tutaj (klik)


23 komentarze:

  1. O tak! Wcale się nie dziwię, że kupiłaś ten płaszczyk... jest boooski! ;) I ta sukienka/tunika jest b.ciekawa :) Podoba mi się!
    Pozdrawiam, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk super, ale sukienka po prostu mega!

    Zapraszam na mój ostatni post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/parka-khaki-granatowe-dodatki-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie! Takiej ilości piękna nie zniosę! Nie możesz się rozdwajać:D
    Płaszcz ma śliczny kolor i w dodatku wydaje się być taki milusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolorek płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie masz!!! Kojarzę Cię nie tylko z urodą, super fotkami ale też z płaszczykami;) Ale dziś to nie wiem czy bardziej mi się podoba płaszczyk czy ta niesamowita sukienka:) Bardzo fajny pomysł na zdjęcia i wiesz co? Też by mi się często przydały 4 łapki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurka rurka jak pięknie! Płaszczyk jest boski a sukienka.. POWALA!! Jest cudowna, no tak mi się podoba jak pudrowy płaszczyk z poprzedniaczka a może nawet bardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny kolor płaszcza!

    pozdrawiam
    http://www.velvetbambi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny płaszczyk i sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor płaszcza! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. brak mi słów aby napisać jak pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. brak mi słów aby napisać jak pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka, świetny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  13. masz same piękne kurteczki i płaszczyki kochana :) bordowy z poprzedniego posta wymiata , ten jak dla mnie zbyt krzykliwy, za to Tobie pasuje idealnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyglądasz :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. zakochałam się w Twoim płaszczu i sukience:) super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszczyk ma piękny kolorek :) a sukienka cudowne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialnie kochana wygląda szary połączony z różem!:),piękna sukienka!:):*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny płaszczyk moja córka chce taki jest młoda to jej by pasował a i sliczna ta sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz, mam pytanie ile den nosisz rajstopy do tego typu butów?

    OdpowiedzUsuń
  21. Very nice outfit :-)....Can I ask you for the coat size?....Thank you for your answer

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl