Fashion blogger

Też miewacie czasami tak, że zapominacie o danej rzeczy, a po jakimś czasie przypominacie sobie o niej i macie taką radochę, jak gdyby w Waszej szafie znalazło się właśnie coś nowego? Tak było właśnie z bluzką z dzisiejszego zestawu. Jest bardzo prosta, ale pasuje do tak wielu kombinacji, jak mało która. W dodatku nie odkryję chyba Ameryki stwierdzając, że napis widniejący na niej w pełni do mnie pasuje! :D Prawie cała reszta elementów z poniższego zestawu, czyli biały płaszcz (klik), spodnie, buty i żółty żakiet (klik) to moje wiosenne nowości. Jestem pewna, że każda z tych rzeczy jest dobrym zakupem i niejednokrotnie przyda mi się w ciągu najbliższych kilku miesięcy i nie tylko.

P.S. Zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez Butik Varlesca (z którego pochodzą buty z poniższych zdjęć) - do wygrania bon o wartości 100zł. :) - KLIK

spodnie - JONA (klik)
torebka - i-torebki (klik)


21 komentarzy:

  1. Super koszulka, świetnie dobrałaś dodatki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Płaszczyk z szalem wyglądają świetnie, jak i ten t-shirt! Widzę, że u Ciebie już wiosna, patrząc na butki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w ten weekend naprawdę zagościła we Wrocławiu! :) 10 stopni na plusie, było cudownie, ale podobno w nadchodzącym tygodniu wielki come back zimy :(

      Usuń
  3. cool outfit...i like your jacket
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wiosenne wyglądasz:):) Ostatnio mam fazę na żółte ciuchy i dodatki więc Twoja marynarka trafia w 100% w mój gust;) A z ciuchami tak nie mam, zawsze pamiętam co mam w szafie, za to przytrafia mi się tak z pieniędzmi. Zapominam że utkałam coś w przegródce portfela a potem odnajduję szukając np. paragonu. Ostatnio po pół roku znalazłam 40 euro i byłam wniebowzięta;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna koszulka. Uwielbiam T shirty w takim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne zdjęcia!!! wiosennie się zrobiło miło popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mega fajna stylizacja !!!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    paulina-mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. co tu dużo pisać wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna i stylowa jak zawsze! Chociaż... Szczerze mówiąc Ty pewnie byś nawet w worku po ziemniakach wyglądała dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam takie niespodzianki, czasem nawet się dziwię, kiedy ja ten ciuch kupiłam :P hehe
    Ale moim zdecydowanym faworytem w tym zestawie jest żąkie- przepiękny kolor, ahhhh.... sama dumnie bym nosiła takie cudo <3 też mi się marzy w takim intensywnym kolorze na wiosnę, także myślę, że również postawię na żółty :) kliknięte
    miłego dnia kochana:)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, świetne stylizacje, strasznie podoba mi się biały płaszczyk *-* !!

    Pozdrawiam,
    hati-artshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny żakiet :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz świetnie ! Płaszcz jest rewelacyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudownie uzupelnilas limonke ze wzorek weza i kartka na szaliku. rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaaki rozm płaszcza ?;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl