hooded coat

W końcu! Nadszedł ten czas, aby pokazać Wam zestaw, który czekał  na publikację już od 2 tygodni. Wtedy też, zaraz po otrzymaniu paczki z kurtką z dzisiejszego wpisu, pokazałam Wam jej 'skrawek' na moim fanpage'u. Wzbudziła sporo emocji, i to samych pozytywnych! Ja jestem skłonna stwierdzić, że to moja najlepsza rzecz z tego sklepu (klik).
Chciałabym też przy okazji wspomnieć, że poniższy zestaw bierze udział w konkursie organizowanym przez portal Vinted. Stamtąd pochodzą zresztą moje buty-czarne sneakersy. Na ogół to ja organizuję dla Was na moim fanpage'u konkursy, tym razem natomiast to ja będę uczestniczką, a Wy będziecie mogli oddać na mnie swój głos. Będzie mi oczywiście bardzo miło, jeśli to zrobicie! Link do tego konkursu podam na pewno na moim fanpage'u oraz w następnym wpisie na blogu.

kurtka - tutaj (klik)
bluza/tunika - tutaj (klik)
buty - Vinted
torebka - tutaj (klik)


13 komentarzy:

  1. Kochana, wcale się nie dziwię, że ta kurtka wzbudziła tyle emocji... jest REWELACYJNA!! :) Piękny kolor, dorodne futerko na kapturze, no i widać, że jest b.ciepluchna ;)
    Świetnie wyglądasz!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ty znowu w innym płaszczyku!! Słodko <3 Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyglądasz, kurteczka ma boski kolorek :) ! Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny kolor kurteczki, bardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Karolina. Kolor dla Ciebie. Super kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze Ci w tej kurtce świetnie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw ;) Skąd pochodzi zegarek?

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny codzienny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw na co dzień, kurtka ma fajny ożywczy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorystyka tego zestawu mnie urzekła! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl