lovely pink dress

Dziś nastąpił dzień premiery nowej, przepięknej sukienki. Bez wątpienia przyznaję jej status 'najbardziej uroczej' w mojej szafie. Nie wiem czy na Was również zrobi ona takie wrażenie jak na mnie, ale ja naprawdę jestem nią zachwycona. Jest przede wszystkim doskonała jakościowo, co widać (przynajmniej na żywo) już na pierwszy rzut oka. Pod jej rozkloszowaną częścią znajduje się piankowa podszewka, dzięki czemu dół pięknie 'sterczy', natomiast góra świetnie przylega, podkreślając biust i talię. Z przewiązaną pod szyją kokardą wygląda bardzo grzecznie i uroczo, prawda? Można ją jednak przewiązać też w talii (z kokardą z przodu lub z tyłu), albo całkowicie się jej pozbyć. Dla tych, którym sukienka ta wpadła w oko - jest ona dostępna jeszcze w kilku innych wersjach kolorystycznych. A  tych, którzy mają obecnie inne, ważniejsze wydatki, zapraszam na trwający na moim fanpage'u konkurs, w którym do wygrania dowolnie wybrana rzecz z tego sklepu (klik). :-)

sukienka - Szaffa (klik)
płaszcz - tutaj (klik)
buty - Centro


34 komentarze:

  1. Byłam, widziałam, się zakochałam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo uroczy zestaw :) Wszystko pięknie współgra.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta sukienka oraz Twoja fryzura :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. very nice dress dear,i love vicky print
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Oryginalny fason ma ta sukienka. Fajnie ją zestawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  7. No to dałaś czadu!!! Ta sukienka jest prześliczna!! Pisałaś że jest dobra gatunkowo a powiedz nie gniecie się jakoś bardzo? I jaki masz rozmiar? Pewnie s? Pytam bo chyba się na nią skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!! :D nie, nie gniecie się jakoś wybitnie, zdjęcia są zrobione zaraz po tym jak wysiadłam z auta, a nie wygląda jak wyciągnięta psu z gardła :) tak,mam S :)

      Usuń
  8. No się zastanawiam nad pastelową ale ta w kratkę ciemniejszą też niesamowicie mi się podoba!!! Eh...te dylematy :);)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak z bajki ta sukienka ! :) świetna

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz! cudna jest ta kiecka!;)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza sukienka i zabójcze szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  12. okropnie wygladaja te grube rajty ! zacznij uzywac cienkich, a Twoje nogi beda wygladaly much better :)
    wiem, ze jest zima, ale do zdjec sie mozesz poswiecic;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ale czemu mam zacząć nosić cienkie? Bo Tobie się tak bardziej podoba? Ja mam swoje zdanie na ten temat i nie zakładam grubych z braku laku czy też dlatego, że nie wiem jakie ubrać, tylko po prostu tak mi się podoba :) UWIELBIAM czarne kryjące rajstopy, naprawdę, i niestety nie będę tego zmieniać pod kogoś, bo przecież nie w tym rzecz :)

      Usuń
    2. Dodam jeszcze, że przez całą wiosnę i lato nawet za nimi tęsknie! :P

      Usuń
  13. Tym zestawem pobiłaś wszystkie dzisiejsze stylizacje, brak słów żeby opisać jak bardzo mi się podoba ♥
    http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka, uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie nam się zaprezentowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Ta sukienka jest po prostu boska!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie! Czarne, kryjące rajstopy są najlepsze!
    Masz konto na vinted? Podasz nazwę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybij piątkę!! :) Na Vinted istnieję jako "karolina7444" :)

      Usuń
  18. Przeuroczo, ale pod spód zdecydowanie założyłabym beżowy biustonosz :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl