przesyt?

Skąd ten dziwny tytuł wpisu? Na wstępie zaznaczę, że nie ma on nic wspólnego z blogowaniem! ;) Muszę Wam się do czegoś przyznać... Poczułam przesyt. Czego? Koloru limonkowego/limonkopodobnego wśród moich okryć wierzchnich. Kojarzycie pewnie, że parkę z dzisiejszych zdjęć mam już w kolorze różowym i byłam (oraz jestem!) z niej tak zadowolona, że jakiś czas temu zamówiłam też tę z poniższych zdjęć. Wszystko fajnie, jest piękna, ale raz, że w różowej czuję się znacznie lepiej a dwa, że kiedy ją otrzymałam, zdałam sobie sprawę, że był to chyba trochę nieprzemyślany zakup... Jak myślicie? Nie przynudzam już z tą limonką? Też Wam się zdarza kupić coś i później trochę tego żałować?

kurtka - tutaj (klik)
bluza - Choies (niedostępna)
spodnie - tutaj (klik)
buty - Vinted



17 komentarzy:

  1. Na pewno rzucalas w oczy :)

    ____________________
    Elegant&minimal style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka oki, bardzo fajna, ale te spodnie... nie pasują do niczego... jak zawsze podoba mi się Twoje zestawienie tak to jest paseee ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale ja zupełnie nie rozumiem jak normalne czarne spodnie mogą nie pasować do niczego :) one pasują zawsze i do wszystkiego, są uniwersalne. Widocznie mamy inne zdanie na ten temat. Trudno, mam nadzieję, że moje kolejne zestawy bardziej przypadną Ci do gustu ;-)

      Usuń
  3. chodziło mi o t rozcięcia... jakoś mi nie pasują w zestawieniu, za to bluzka piękna <3 szkoda, że tak mało uwagi jej poświeciłaś :) ubolewam, że kurtka nie dostępna stacjonarnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ewentualnie ja mogę swoją sprzedać :) ale to też raczej tylko wysyłka wchodzi w gre

      Usuń
  4. Fajnie wyglądasz, kurtka śliczna ale ja też chyba lepiej czułabym się w różowym :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A może to nie wina koloru tylko tego że kurtka jak piszesz taka jak różowa tylko limonkowa. Masz już różową, pokochałaś ją całym serduszkiem a limonka fajna ale...Czasem jest tak że nie mogę się zdecydować na kolor, kupuję dwie rzeczy ten sam fason ale inne kolory i zawsze ale to zawsze jedna jest ukochana i stale ją noszę a druga leży na dnie szafy i czasem sobie o niej przypomnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plantofelku jak Ty zawsze wszystko rozumiesz!!! <3

      Usuń
  6. A mi się podoba bardzo kurtka w tym kolorze! Wcale nie przesadzasz z limonką, jest świetnie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. taką pareczkę to ja bym chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Parka w tym kolorze kompletnie do mnie nie przemawia... Ale w kolorze limonki wyglądasz bardzo korzystnie. Ja raczej nie mam problemu z nieprzemyślanymi zakupami, bo wszystko zawsze dokładnie obmyślam i planuję, co pomaga mi w dobrych zakupach oraz w utrzymaniu przydatnego minimalizmu w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. akurat do ciebie pasuje ten kolor, jesteś kolorowa i pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mnie się ten kolor bardzo podoba!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kurtka, ja czuję przesyt ale przez buty...

    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl