Purple coat

Po ostatnich kolorowych zestawach, przygotowałam propozycję w barwach bardziej stonowanych i spokojnych. Śliwkowy płaszczyk to mój nowy nabytek. Wyobraźcie sobie, że od środka wszędzie jest wyłożony takim czarnym futrem - tym samym, które jest na kołnierzu. Jest ono mega mięciutkie, więc możecie się domyślać jak miło jest go wkładać na siebie! Ja czuję się w nim jak bym była opatulona kocykiem. Nie spodziewałam się, że będę z niego aż tak zadowolona, naprawdę. Pod spodem mam szarą, piankową bluzę ze srebrnym zdobieniem. Pochodzi ona ze sklepu, który niedawno 'wynalazłam' - Diamonds Shop. Mam też małą niespodziankę dla tych, którzy mają ochotę kupić coś w tym sklepie. Powołując się na mojego bloga, otrzymacie 15% rabatu na zakupy. :)

płaszczyk - tutaj (klik)
bluza - Diamonds Shop (klik)
torebka - i-torebki



23 komentarze:

  1. ciekawa torba!

    _____________
    wybierz najlepszy look na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zestawienie, płaszcz genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze wyglądasz słodko i idealnie!! A płaszczyk jest cudny!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie, kurteczka jest genialna, ma boski kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, kurteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz rzeczywiście fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o mamuniu! płaszczyk jest niesamowity! ♥♥♥
    http://paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka wpadła mi w oko ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bordo to jeden z moich ulubionych kolorów, lubię ubrania i dodatki, Ty wyglądasz świetnie w tym płaszczu;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie Ci w takich kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak swego czasu chorowałam na te buty, a teraz leżą i się kurzą na półce.. Muszę na nowo je pokochać, bo jednak prezentują się znakomicie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk na zdjęciu w sklepie w ogóle nie przekonuje. Na Tobie natomiast wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny płaszczyk, świetne buty, Ty urocza - nic więcej nie potrzeba. :)
    Wpadłam pierwszy raz i wiem, że zostanę na dłuuuużej.

    Buziak! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja, świetnie wszystko ze sobą pasuje płaszcz mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszczyk jest cudowny! ♥♥♥ Wyglądasz pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nic dodać nic ująć...rewelacyjny set:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyśmienicie! Dla mnie już określeń brakuje, żeby oceniać Twoje stylizacje a żeby się nie powtarzać ;) piękna jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne połączenia kolorów!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Megaa stylizacja! wspaniałe połączenie, jestem pod wrażeniem! ;)Płaszcz najlepszy jaki widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl