reebok classic

O ile sportowe buty na koturnie (czyli tzw. sneakersy) to totalnie moja bajka, tak płaskie... niekoniecznie. Niezbyt wiele razy dlatego mieliście okazję zobaczyć moje zestawy z typowymi adidasami. Co do reeboków classiców, są to jedyne tego typu buty, które naprawdę bardzo mi się podobają i myślę, że nie jest to chwilowe zauroczenie. Nad ich zakupem zastanawiałam się już od około roku. Zazwyczaj po tak długim myśleniu dana rzecz mi po prostu... brzydnie. Z nimi tak się nie stało. Są przede wszystkim bardzo zgrabne i świetnie pasują zarówno do luźnych, sportowych stylówek, jak i do tych bardziej kobiecych. Na ich blogową premierę połączyłam je z pięknym, włochatym sweterkiem w idealnym odcieniu szarości (klik) oraz z białą, delikatną mgiełką, która pochodzi z nowo powstałego butiku Varlesca. Zachęcam Was do zajrzenia na fanpage tego sklepu (klik) - mają w ofercie przepiękne ciuszki, w dodatku można nacieszyć oczy zdjęciami przepięknego wnętrza wersji stacjonarnej Varlesci (zakupy można robić też oczywiście przez internet).

sweterek - tutaj (klik)
bluzka - Varlesca (klik)
torebka - i-torebki (klik)
kurtka - tutaj (klik)
naszyjnik - Katherine (klik)
czapka - szaleo.pl
buty - Reebok




17 komentarzy:

  1. piękne są te reeboki ;) chyba tez je zamówię ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te buty :) Nie dawno zamówiłam i kilka dni temu znalazły się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja planuję kupić w nowym sezonie nowe adidasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cool outfit...i love your shoes and shirt
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. oj podoba mi się i to bardzo cały zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie! Super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. w Twojej stylizacji nie ma ani jednego elementu, do którego można byłoby się "przyczepić". Świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj zamówilam te buty ! :) Najpiekniejsze.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty za mną chodzą od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, torebka jest fenomenalna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a skąd spodnie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te akurat są z bazarku, kupione już dość dawno. Jeśli ogólnie chodzi o woskowane/skórzane spodnie, to odsyłam do sklepu JONA - mają najlepsze i dobry wybór :-)

      Usuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl