simple

Cześć! :-) Nowy tydzień postanowiłam rozpocząć bardzo prostym i niewyszukanym zestawem. Składa się on z elementów, które baaardzo lubię, każdy z nich bardzo mi się podoba i świetnie wpisuje się w mój gust. Bluzka i torebka mają dziś swój debiut - obie te rzeczy są idealnym nabytkiem na nadchodzącą wiosnę. Jeansy można zamienić na czarne spodnie i otrzymamy wydanie bardziej eleganckie, natomiast w tej wersji, jaką ja pokazałam, jest to opcja codzienna i kobieca. Lubicie to? :-)

płaszcz - tutaj (klik)



26 komentarzy:

  1. Pięknie. Elegancko i z klasą. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z uśmiechem Ci do twarzy :** Szpilki - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te płaszczyki, jestem w nich zakochana po uszy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie i kobieco :) przede wszystkim pasuje wszędzie, podoba się płąszcz, którego nie dam rady zamówić :/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyglądasz !! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszcz, szpilki i bluzka -BOMBA!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. your coat and your shoes are very nice

    OdpowiedzUsuń
  8. boski płaszcz:) fajnie dobrałaś kolorki- super:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna torebka i płaszczyk:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestawik! Każdy element podoba mi się w 100%! ;)
    Płaszczyk ma cudny kolor i bardzo ciekawa ta bluzka :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. A właśnie stylizację z bardzo podobnym płaszczykiem planuje w następnym poście! A Ty super wyglądasz - tak elegancko i świeżo :) Dostrzegam też powrót do naturalnego koloru włosów - bardzo na plus.

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: ostatnie skarby, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się dziś zakochałam w bluzeczce! Niesamowicie oryginalny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz a w płaszczu się zakochałam, piękny ma kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacja i genialne szpilki !

    OdpowiedzUsuń
  15. chodzisz na jakiś fitness?jeśli tak to na jaki?coś ćwiczysz?wyglądasz jakbyś troszkę wymodelowała sylwetkę:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od miesiąca ćwiczę w domowym zaciszu z Mel B. :)

      Usuń
  16. Mój styl :)Pięknie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten set jest doskonały w każdym calu <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz, mam też ten płaszczyk :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebka jest świetna, płaszczyk jego kolor i te jeansy- wszystko bym Ci podebrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wygodne te szpilki?

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogę zapytać jaki masz rozmiar tego płaszczyka? ;-)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl